Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej.
- Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji.
- Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych.
- Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system płatności.
- Wsparcie działu w bieżących działaniach administracyjnych i organizacyjnych.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
- Posiadasz doświadczenie w pracy asystenckiej, administracyjnej (mile widziane w Dziale Marketingu bądź w agencji reklamowej).
- Wyróżniają Cię umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu.
- Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w Dziale Marketingu.
- Udział w projektach marketingowych w branży retailowej.
- Możliwość poznanie struktur i zasad funkcjonowania Działu Marketingu w firmie będącej liderem w swojej branży,
- Wsparcie i opieka dedykowanego mentora w trakcie zatrudnienia.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.