Asystent / Asystentka ds. księgowo-administracyjnych
Karczew
opis stanowiska
Masz doświadczenie w pracy w dziale księgowości, zależy Ci na różnorodności obowiązków? Znasz angielski lub francuski umożliwiający swobodną komunikację. Zapoznaj się z nią, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy wykorzystującej najnowsze technologie w tworzeniu etykiet i opakowań.
oferujemy
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o kapitale francuskim
- umowę o pracę na czas określony 2 lata
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowości
- pracę w dobrej, rodzinnej atmosferze, kameralny zespół
- możliwość pracy zdalnej kilka dni w tygodniu
- rozpoczęcie pracy od zaraz
zadania
- weryfikacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych
- bieżące rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, analiza rozrachunków, uzgadnianie kont rozrachunkowych, dokonywanie wzajemnych kompensat
- wystawianie, skanowanie i wysyłanie faktur elektronicznych oraz zapisywanie ich na serwerze
- kontrola zaległych faktur
- obsługa systemów bankowości elektronicznej, przygotowywanie płatności dla kontrahentów
- księgowanie dokumentów magazynowych, ewidencja wartościowo-ilościowa i comiesięczne sprawdzanie stanu magazynu
- przygotowywanie raportów z SAP o stanach magazynowych i wysyłanie do klienta
- pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych, raportów środowiskowych, sprawozdań do GUS i NBP
- pomoc w pracach związanych z kadrami, m.in. ewidencja czasu pracy pracowników, przygotowywanie dokumentów dla pracowników, prowadzenie akt osobowych
- pomoc w bieżących zadaniach Działu Administracji i Sprzedaży: monitorowanie i zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, oraz inne prace zlecone
oczekujemy
- wykształcenia kierunkowego (obszar finansów, rachunkowości, ekonomiczne)
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomości podstaw księgowości i ogólnej wiedzy z prawa podatkowego
- znajomości języka angielskiego lub francuskiego w stopniu umożliwiającym porozumienie się z obcokrajowcem
- znajomości MS Office (szczególnie MS Excela)
- mile widziana znajomość programu SAP
- skrupulatności, spostrzegawczości, samodzielności w działaniu, komunikatywności
- możliwości podjęcia pracy od zaraz