Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
Pekabex to jedna z najprężniej działających na rynku firm o polskim kapitale, produkująca prefabrykaty żelbetowe i sprężone. Zatrudniamy ponad 1000 osób w kraju i za granicą. Posiadamy cztery zakłady zlokalizowane w Poznaniu, Bielsku-Białej, Gdańsku i Mszczonowie k. Warszawy. Od 2015 roku znajdujemy się na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Realizujemy kontrakty na terenie całej Polski, a także Europy (głównie rynek skandynawski i niemiecki). Nieustannie dążymy do dalszego wzrostu mocy produkcyjnej oraz zwiększania efektywności operacyjnej.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. finansowych
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1/2018/AF
Przygotowywanie danych do płatności,
Wprowadzanie danych do Excela,
Analiza umów bankowych i gwarancyjnych,
Archiwizacja dokumentów,
Wsparcie obszaru finansowego w bieżących zadaniach.
Student lub absolwent studiów ekonomicznych lub finansowych,
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
Biegła znajomość MS Office, w szczególności Excela,
Mile widziana znajomość programu Symfonia,
Dokładność, sumienność i terminowość.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...
Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
Do głównych zadań należeć będą: Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
praktykant/stażysta / asystent umowa zlecenie rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;