Ogłoszenie numer: 8581998, z dnia 2023-10-27
GRUPA BMT jest firmą, której głównym przedmiotem działalności jest zarządzanie szeroko pojętym procesem inwestycyjnymi.
W swoich szeregach mamy świetnie wykwalifikowanych specjalistów, chętnie podejmujących wyzwania, posiadających wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej. Dzięki temu nasz zespół umiejętnie prowadzi i nadzoruje przygotowanie procesu inwestycyjnego, profesjonalnie zarządza fazą wykonawczą, dba o terminowość jej realizacji i zakończenia oraz chętnie pomaga i doradza w trakcie eksploatacji obiektu.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. finansowo – księgowych
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
- weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
- przygotowywanie zestawień/raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki,
- rozwiązywanie problemów i wyjaśnianie niezgodności księgowo-finansowych,
- czynne uczestnictwo w obiegu dokumentacji księgowej oraz obiegu informacji w Spółce,
- kompletowanie dokumentów księgowych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia),
- doświadczenie w księgowości, bądź w dziale finansowym (min. jeden rok),
- znajomość przepisów rachunkowych oraz podatkowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych (biegła znajomość Excel),
- komunikatywność, sumienność, dokładność, dyspozycyjność,
- prawo jazdy Kat. „B”,
- umiejętność pracy w grupie oraz pod presją czasu.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie.
- premie świąteczne oraz kwartalne uzależnione od wyników w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.