EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa. Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań. EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. fakturowania w dziale Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wystawianie faktur sprzedaży, korekt i not,
- Weryfikacja danych i dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur,
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Saldeo, Comarch ERP Optima,
- Kontrola nad obiegiem dokumentów,
- Archiwizacja dokumentów,
- Administracyjne prace biurowe,
- Realizacja zadań zleconych przez Przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości podstawowych zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,
- Dobrej znajomość pakietu Office,
- Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Podzielności uwagi, dobrej organizacji pracy, entuzjazmu,
- Zaangażowania, rzetelności i skrupulatności,
- Umiejętności analitycznego myślenia.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość programów Comarch ERP Optima i Saldeo Smart.
W zamian oferujemy:
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku,
- Rozwój kompetencji zawodowych,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.