Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Projektowanie nowych wyrobów i tworzenie receptur. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej technologii i procesu produkcyjnego, w tym kalkulacji. Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem zgodności z wymaganiami określonymi w recepturach i specyfikacjach....
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa 40,00 - 50,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Pomoc w codziennych czynnościach osobistych, takich jak mycie, ubieranie, jedzenie. Wsparcie w poruszaniu się na wózku inwalidzkim lub przy użyciu innych urządzeń pomocniczych. Asysta w załatwianiu spraw administracyjnych i formalności, np. w urzędach czy bankach....
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
Dura-Line jest wiodącym, światowym producentem i dystrybutorem produktów oraz rozwiązań dedykowanych infrastrukturze teleinformatycznej i elektroenergetycznej. Produkując mikrorury, wiązki i rury osłonowe wytwarza ponad 400 milionów metrów rur rocznie. Rozbudowane zaplecze R&D oraz nowoczesne zakłady produkcyjne w USA, Meksyku, Indiach, Omanie, Europie i Afryce Południowej umacniają pozycję rynkową Dura-Line jako lidera w produkcji przewodów komunikacyjnych i rozwiązań z zakresu infrastruktury teleinformatycznej. Dura-Line tworzy to, co nas łączy.
Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Sochaczew
Do naszego nowo powstającego, polskiego oddziału firmy w Sochaczewie poszukujemy osoby odpowiedzialnej za wsparcie kadry zarządzającej oraz pracowników firmy w kwestiach organizacyjno-administracyjnych.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i obsługa gości,
organizowanie i obsługa spotkań biznesowych,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zarządzanie obiegiem dokumentów,
redagowanie dokumentów (w pism i wniosków),
nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe, spożywcze i gospodarcze,
współpraca z firmami serwisowymi: (kurierzy, poczta i.in.),
wsparcie bieżące pracowników,
realizacja zadań administracyjno-biurowych.
WYMAGANIA:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
wysoka kultura osobista,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne usposobienie,
nastawienie na cel i poszukiwanie rozwiązań,
bardzo dobra organizacja pracy,
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu,
samodzielność.
OFERUJEMY:
inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku,
prywatną opiekę medyczną, Multisport, ubezpieczenie na życie,
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Projektowanie nowych wyrobów i tworzenie receptur. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej technologii i procesu produkcyjnego, w tym kalkulacji. Monitorowanie procesów produkcyjnych pod kątem zgodności z wymaganiami określonymi w recepturach i specyfikacjach....
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Zadania: Codzienne wsparcie dla zespołu sprzedaży i marketingu; Tworzenie prezentacji i raportów (PowerPoint, Excel, Word); Koordynowanie badań satysfakcji klientów (CXM/NPS); Rejestracja na konferencje branżowe; Współpraca przy kampaniach marketingowych i zadaniach administracyjnych;...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa 40,00 - 50,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Pomoc w codziennych czynnościach osobistych, takich jak mycie, ubieranie, jedzenie. Wsparcie w poruszaniu się na wózku inwalidzkim lub przy użyciu innych urządzeń pomocniczych. Asysta w załatwianiu spraw administracyjnych i formalności, np. w urzędach czy bankach....
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...