SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się zakładu produkcyjno-usługowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę administracyjną biura, zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, prowadzenie i obieg dokumentów, przygotowywanie i reagowanie pism oraz wsparcie działu handlowego w następujących zadaniach:
- Pomoc w weryfikacji, dekretacji i księgowaniu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego,
- Wsparcie w obszarze kadrowym, płacowym i administracji personalnej,
- Stałą weryfikację obowiązujących przepisów,
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (Ms Office, Outlook, Internet),
- Ukończony kurs kadrowo-płacowy (lub w trakcie) będzie bardzo istotnym atutem,
- Znajomości obsługi programu Płatnik,
- Umiejętności obsługi programu kadrowo-płacowego Optima- co będzie mile widziane,
- Skrupulatności oraz zdolności analitycznego myślenia,
- Pozytywnego nastawienia oraz podejmowania inicjatywy.
Pracodawca oferuje:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Przyjemną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wsparcie i gruntowne wdrożenie w zakres obowiązków,
- Przyjazne środowisko pracy wśród ekspertów w swojej dziedzinie.