Praca.pl Praca Małopolskie Nowy Sącz Asystent/ka ds. Administracji Nowy Sącz
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Stowarzyszenie SURSUM CORDA
Nowy Sącz
5 100 - 5 700 zł brutto/mies.
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat / część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
24 godz. temu

Ogłoszenie numer: 9433681, z dnia 2025-01-07

W Stowarzyszeniu Sursum Corda (łac. „w górę serca”) zamieniamy dobre myśli w czyn - tworząc i realizując mądrą pomoc oraz inicjatywy obywatelskie. Wspieramy osoby w trudnych sytuacjach życiowych, organizujemy wolontariat, pomoc prawną, rehabilitacyjną, medyczną i społeczną. Działamy zwłaszcza na rzecz dzieci, młodzieży, seniorów, osób z niepełnosprawnościami oraz opuszczających zakłady karne.

Jesteśmy aktywną organizacją pozarządową, z siedzibą w Nowym Sączu, działającą od 2000 r. Są dla nas ważne: wzajemny szacunek, drugi człowiek, rozwiązania systemowe, odpowiedzialność, samodzielność, empatia, przyjazna komunikacja oraz zaangażowanie i efekty. Korzystamy z nowych technologii, ale zawsze najważniejsi są ludzie. Cenimy liderów umiejących współpracować w grupie.

Asystent / Asystentka ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 

Opis stanowiska

Szukamy Ciebie, jeśli dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, potrafisz pozyskiwać i zarządzać danymi, a uważność i sprawność w wykonywaniu zadań to Twoje mocne strony.

Jeżeli czujesz się dobrze w pisaniu i liczeniu, masz swobodę syntetycznej i logicznej analizy dokumentów, potrafisz wyłapać błędy logiczne i liczbowe, a oprócz tego potrafisz tworzyć dobrą komunikację indywidualnie i w grupie – chętnie Cię poznamy!

Jeśli do tego lubisz wyzwania, szybko adaptujesz się do zmian, umiesz planować i zarządzać dynamicznymi sytuacjami, a praca w zgranym i młodym zespole to dla Ciebie ciekawa propozycja - czytaj dalej.

Poszukujemy pozytywnej osoby, lubiącej pracę wielozadaniową, która, wzmocni nas w sprawach administracyjnych, biurowych i organizacyjnych, będąc częścią zespołu realizującego sensowne inicjatywy społeczne.


Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.:

  • Wspieranie działań sekretariatu, koordynatorów projektów i Zarządu, w oparciu o przekazywane instrukcje i dokumentację
  • Wyszukiwanie oraz sporządzanie zestawień danych i informacji, a także raportów i sprawozdań wg wzorów
  • Kontakt mailowy, telefoniczny i bezpośredni z urzędami, pracownikami, wolontariuszami i osobami korzystającymi z naszych działań pomocowych
  • Analiza oraz przygotowywanie projektów dokumentów i pism
  • Obsługa obiegu dokumentacji, w tym opisywanie dokumentów finansowych, sortowanie, kopiowanie, archiwizowanie, wprowadzanie danych do rejestrów i aplikacji komputerowych
  • Dokonywanie zamówień, zakupów, porównania cen, przygotowywanie zapytań
  • Przyjmowanie, pakowanie i wysyłanie przesyłek oraz korespondencji
  • Układanie materiałów i sprzętu w biurze oraz przygotowywanie, pakowanie i organizowanie transportów związanych z wydarzeniami realizowanymi przez Stowarzyszenie
  • Aktywne włączanie się w wydarzenia Stowarzyszenia, w uzgodnieniu z przełożonymi

Wymagania

Aplikuj, jeżeli:
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe (możesz być w trakcie studiów)
  • jesteś nastawiona(y) na współpracę i uważnie słuchasz
  • lubisz analizowanie i rozwiązywanie problemów
  • potrafisz panować nad wielozadaniowością i różnorodnością działań, a każde zadanie doprowadzasz do końca, raportując i zgłaszając gotowość podjęcia kolejnego
  • swobodnie wyszukujesz, analizujesz i przekształcasz dane liczbowe i treściowe
  • poprawnie, samodzielnie redagujesz pisma i informacje oraz liczysz
  • swobodnie rozmawiasz z nowymi osobami w różnym wieku
  • rozumiesz i akceptujesz, że zasady i standardy tworzą procedury
  • biegle obsługujesz komputer (w tym Microsoft 365: excel, word, outlook, onedrive, teams) i lubisz nowoczesne, cyfrowe narzędzia pracy, sprawnie piszesz na klawiaturze, szybko uczysz się nowych narzędzi IT
  • umiesz zaplanować i wykonać zadania pod presją czasu i nieprzekraczalnych terminów
  • akceptujesz pracę w biurze, a niekiedy w terenie; wiesz, że czasem trzeba elastyczności, pracownika i pracodawcy, by pogodzić sprawy zawodowe, życiowe oraz cele organizacji działającej dla ludzi
  • wiesz, co oznacza praca zespołowa i bliska Ci jest zasada "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego"

Oferujemy

Będziesz mieć możliwość:

  • współpracy z doświadczonym, 17-osobowym zespołem pracowniczym, zapewniającym wsparcie i wspólne mierzenie się z wyzwaniami merytorycznymi
  • angażowania się w działania dużej organizacji pozarządowej, co daje możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
  • korzystania z zasobów sprzętowych (m.in. laptop służbowy + monitor i klawiatura, nowoczesny sprzęt biurowy, oprogramowanie chmurowe, dedykowane aplikacje, samochód i rower do załatwiania spraw służbowych)
  • pracy w estetycznym biurze
  • nieodpłatnego korzystania ze świadczeń dodatkowych (kawa, herbata, woda, wyjazdy i spotkania zespołowe, szkolenia, bony świąteczne)
  • pracy w przyjaznej atmosferze, z zaangażowanym zespołem ludzi z pasją
Jakie proponujemy warunki zatrudnienia?
  • Umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny, a następnie na czas określony, do uzgodnienia od 3/4 etatu (30 godz./tyg.) do 1 etatu (40 godz./tyg.), z elastycznością harmonogramu godzin pracy
  • Zależy nam na współpracy długookresowej - konsekwentnie budujemy stabilny i zgrany zespół
  • Wynagrodzenie na tym stanowisku, przy wymiarze 1 etatu, wynosi od 5.100 do 5.700 zł brutto, a o jego wysokości zdecyduje Twoje doświadczenie i wykształcenie. W perspektywie dalszej - wynagrodzenie będzie zależeć od rozwoju Twoich kompetencji i podejmowanych odpowiedzialności
  • Będziesz wykonywać pracę w biurze Stowarzyszenia w centrum Nowego Sącza oraz, w razie zainteresowania, okazjonalnie zdalnie. W przypadku współorganizacji wydarzeń zewnętrznych Stowarzyszenia - wszyscy pracujemy elastycznie, w kontekście potrzeb i możliwości.

W jaki sposób będzie wyglądał proces rekrutacji? 

  • Do 28.01.2025 – przyjmujemy formularze zgłoszeniowe, gdzie opiszesz swoje doświadczenie oraz dołączysz CV
  • Do 31.01.2025 – dokładnie przeanalizujemy otrzymane aplikacje. Jeśli znajdziemy w nich kompetencje, których szukamy, zadzwonimy do Ciebie i zadamy Ci kilka wstępnych pytań
  • Do  07.02.2025  – jeśli w trakcie rozmowy telefonicznej utwierdzimy się w przekonaniu, że możesz być właśnie tą osobą, której szukamy - zaprosimy Cię na bardziej szczegółową rozmowę do siedziby Stowarzyszenia
  • 17.02.2025 – planowane rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a uznamy, że jesteś osobą, której szukamy, uzgodnimy termin tak, aby Ci odpowiadał)

Jeśli uważasz, że Twoja Osoba i nasza organizacja mogą mieć wspólną korzyść ze współpracy 
- wypełnij formularz rekrutacyjny ZA POMOCĄ PRZYCISKU "APLIKUJ TERAZ" 
oraz dołącz do formularza swoje CV.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Stowarzyszenie SURSUM CORDA


Stowarzyszenie Sursum Corda („w górę serca”) powstało w 2000 r.
, od 2004 r. posiadamy status organizacji pożytku publicznego. Jesteśmy organizacją pozarządową z Nowego Sącza. Nasz zespół to ludzie, dla których jest ważna misja organizacji, wysokie standardy działania, innowacyjność, skuteczność, stały rozwój, podejmowanie nowych wyzwań i wiara w to, co się robi.

Od 2004 r. poszerzyliśmy swoją aktywność o działania obejmujące elementy poradnictwa obywatelskiego i prawnego, zaś od 2016 r. realizujemy zadania publiczne z zakresu prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej, a następnie poradnictwa obywatelskiego i mediacji, w tym działania z obszaru edukacji prawnej.
Stały przyrost ilości powierzanych punktów to efekt naszego doświadczenia, rozwijania zasobów administracyjnych, konsekwentnego budowania kadry w regionach oraz pozytywnej opinii w samorządach lokalnych o jakości działań naszej organizacji.

Stowarzyszenie Sursum Corda jest laureatem m.in.:
  • nagrody Marszałka Woj. Małopolskiego „Kryształy Soli” dla najlepszej organizacji pozarządowej w województwie w obszarze „polityka społeczna”,
  • „Amicus Hominum” - nagrody samorządu Woj. Małopolskiego (dla Członka Zarządu Stowarzyszenia),
  • regionalnej statuetki „Ziarnko Gorczycy” za „wyzwalanie dobra w ludziach oraz porządkowanie jego porywów tak, by przynosiły optymalne efekty, za profesjonalizm i uczciwość, ustanawianie wysokich standardów w pracy organizacji pozarządowych”,
  • nagrody Prezydenta Miasta N. Sącza „Pro Publico Bono” za działalność społeczną.

Podobne oferty

  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow.
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  pełny etat
    23 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i aktualizacja zestawień i raportów....
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Asystent / Asystentka biura

    Job Impulse Polska Sp. z o.o.   Sękocin Stary    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Asystent ds. exportu

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych; Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień; Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów;
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do...