Do naszego biura w centrum Warszawy poszukujemy osoby na stanowisko
Asystent / Asystentka ds. Administracyjno - Biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
OPIS STANOWISKA
Na tym stanowisku, będziesz odpowiedzialny/a za:
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz dbanie o jej prawidłowy obieg
- zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
- przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania biznesowe
- kontakt w imieniu spółek z administracją biurowca
- obsługę spotkań i konferencji
- przygotowywanie dokumentów dla księgowości
- prawidłowe funkcjonowanie biura
- obsługę recepcji
- umawianie spotkań / rezerwację terminów
- dbanie o dobry wizerunek firmy oraz estetykę i porządek na recepcji
- opiekę nad praktykantami
WYMAGANIA
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie
- poczucie obowiązku, pozytywne podejście do życia i wysoka kultura osobista
- wielozadaniowość
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- mile widziane: student/ka studiów niestacjonarnych
OFERUJEMY
- pracę w miłej atmosferze w międzynarodowym środowisku nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firmy
- pakiet medyczny / karta Multisport