ProCardia Medical sp. z o.o.
jest prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym urządzeń diagnostycznych i terapeutycznych, implantów naczyniowych i ortopedycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku.
W związku z rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących
- skanowanie i wprowadzanie do systemu CRM oznaczanie ich BAR kodem dokumentów
- obsługa recepcyjna gości
- zarządzanie dostępnością i przygotowaniem sal konferencyjnych
- przyjmowanie i kierowanie rozmów telefonicznych do właściwych osób
- pomoc w zapewnieniu organizacji pracy biura
- dbałość o wizerunek biura
- organizacja udziału pracowników i współpracowników PCM w kongresach i szkoleniach
- kontakt i współpraca z partnerami zewnętrznymi pośredniczącymi w organizacji udziału w kongresie (biuro podróży, organizatorzy eventu, ubezpieczyciele)
- kompletacja, weryfikacja i odpowiednie zarządzanie dokumentacją kongresową
Oczekujemy
- dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
- znajomości pakietu MS Office
- chęci rozwoju i uczenia się
Oferujemy
- przyjazne wdrożenie do pracy
- pracę w zgranym, wspierającym zespole
- możliwość rozwijania swoich kompetencji w szybko rozwijającej się firmie i branży
- wysokiej jakości narzędzia pracy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity
- pracę w komfortowo wyposażonym biurze na Ursynowie