Lerta pomaga przedsiębiorcom efektywnie zarządzać zużyciem mediów takich jak energia elektryczna, gaz, ciepło czy woda. Dzięki nowym technologiom wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stoją przed przedsiębiorstwami i wdraża rozwiązania pozwalające na ich obniżenie.
Pracując w Lerta otrzymasz przede wszystkim wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twojej wiedzy i umiejętnościom, ale też bezcenne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży.
Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia się. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się pomysł pracy w naszym dziale administracji to zapraszamy :-)
- nadzór nad sprawnym i prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów, tj. obsługą korespondencji przychodzącej, wychodzącej, rejestrowaniem dokumentów w systemie, obsługą przesyłek kurierskich,
- tłumaczenie dokumentów na potrzeby firmowe (wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego)
- sprawdzanie, kompletowanie i archiwizację dokumentacji,
- wsparcie administracyjno - organizacyjne w codziennej pracy pracowników
- organizację i koordynację wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, przeloty, hotele),
- współpracę z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi biuro w materiały biurowe, meble itp.,
- przygotowywanie i obsługę spotkań wewnętrznych i z kontrahentami,
- opiekę nad flotą samochodów,
- wsparcie przełożonych w prowadzonych działaniach.
- bardzo dobrą organizację pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
- doskonałą znajomość obsługi pakietu MS Office,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z kompleksowym prowadzeniem biura,
- własną inicjatywę i nastawienie na samorozwój,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów.
- możliwość rozwoju zawodowego,
- narzędzia do pracy: laptop,
- pakiet medyczny,
- przyjazną rodzinną atmosferę.