Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o. działa w Polsce od blisko 17 lat. Jesteśmy częścią chińskiego koncernu działającego w branży high-tech. Nasza firma jest producentem systemów oraz urządzeń służących do kontroli bezpieczeństwa, opartych na technologii obrazowania rentgenowskiego. Nasze urządzenia skanujące znalazły szerokie zastosowanie między innymi w kontroli celnej, lotnictwie oraz produkcji przemysłowej.
W związku z rozwojem firmy aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracji i Finansów
Miejsce pracy: Kobyłka, k. Warszawy
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie głównie odpowiedzialna za:
- Organizacja spotkań biznesowych
- Rejestracja korespondencji, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
- Rozliczanie wydatków administracyjnych
- Procesowanie płatności w systemie bankowym (praca dla Departamentu Finansów ok 1,5-2 dni w tygodniu)
- Archiwizowanie dokumentów administracyjnych i księgowych
- Dokonywanie bieżących i marketingowych zakupów na potrzeby firmy
- Pomoc w przygotowywaniu wydarzeń firmowych i szkoleń
- Wsparcie w organizacji podróży służbowych pracowników
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- Mile widziana znajomość języka Chińskiego (niewymagana)
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
- Samodzielność, dbałość o szczegóły, umiejętność ustalanie priorytetów i bardzo dobra organizacja,
- Wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacji interpersonalnej
- Mile widziana znajomość zasad i procesów finansowych
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie z kapitałem zagranicznym wykorzystującej innowacyjne rozwiązania
- Umowę o pracę (praca w godzinach 8:00 – 16:00)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach jednej lub obu poniższych klauzul: