Poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent Asystentka ds. administracji i archiwizacji
Nr ref.: Asystentka ds. administracji i archiwizacji1/2020
Zadania:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- wsparcie prawników działu w zakresie bieżących spraw (w tym obsługa korespondencji i kontakt telefoniczny z klientami,
- zarządzanie kalendarzem google),
- nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów (nadzorowanie poprawności dat i terminów dokumentów),
- prowadzenie i aktualizowanie baz danych,
- weryfikacja, klasyfikacja oraz przypisanie kosztowne dokumentów księgowych,
- współpraca z mediami - uzyskiwanie ofert, zlecanie przygotowania materiałów reklamowych,
- kontrolowanie otrzymanego budżetu,
- archiwizacja faktur,
- raportowanie do przełożonego,
- tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
- porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów,
- raportowanie do przełożonego.
Wymagania:
- ukończonych studiów wyższych lub w trakcie (administracja/prawo),
- bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dobrej organizacji pracy własnej i skrupulatności,
- umiejętności pracy pod presją czasu i szybko w zmieniających się okolicznościach,
- wysokiej kultury osobistej, otwartości, komunikatywności oraz zaangażowania.
Mile widziane:
- doświadczenie w porządkowaniu i archiwizacji dokumentów,
- prawo jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu.
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w stabilnej branży,
- możliwość uczestniczenia i rozwoju w ciekawych projektach marketingowych o zasięgu ogólnokrajowym,
- możliwość zdobycia niepowtarzalnych umiejętności i doświadczeń zawodowych,
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia.