PKP CARGO S.A. największy kolejowy przewoźnik towarowy w Polsce i jeden z największych kolejowych operatorów logistycznych w Europie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Koordynacja oraz zarządzanie kalendarzem spotkań
- Organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych
- Redagowanie pism i dokumentów
- Opieka nad obiegiem dokumentacji
- Organizacja pracy biura
- Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Pięcioletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim
- Mile widziana znajomość zagadnień z obszaru finansów
- Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność skutecznego komunikowania się, zdolności interpersonalne
- Pozytywne nastawienie do otoczenia oraz wysoka kultura osobista
- Samodzielność i wysoka motywacja do pracy
- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywane zadania
Oferujemy:
-
Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej będącej liderem w swojej branży
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
-
Pracę w rozwijającym się, ambitnym zespole oraz ciekawe benefity
Poznaj
PKP CARGO S.A.
PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski.
W PKP CARGO S.A. zatrudnionych jest blisko 16 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę.