Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 18 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać!
Obecnie dla naszego Klienta, oferującej kompleksowe usługi inżynieryjne, serwisowe oraz logistyczne dla rynku komunikacyjnego
- Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów
- Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń
- Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych
- Obsługa systemów wewnętrznych
- Wsparcie działu obsługi Klienta: bezpośrednia obsługa Klientów w punkcie obsługi Klienta serwisu urządzeń elektronicznych (średnio 3 Klientów dziennie): przyjmowanie i wydawanie urządzeń po naprawie
- Doświadczenie w pracy administracyjnej mile widziane
- Umiejętność obsługi programów MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. A2/B1)
- Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z innymi
- Odpowiedzialność, sumienność i rzetelność
- Komfort pracy - pracę w nowoczesnym centrum serwisowym w Sękocinie Starym pod Warszawą
- Rozwój - możliwość budowania dalszej kariery zawodowej w strukturach firmy (prowadzimy liczne rekrutacje wewnętrzne)
- Stabilność - umowę o pracę, pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dodatek do wypoczynku, karta Lunchpass) oraz liczne aktywności dla pracowników: drużyny sportowe, program promujący zdrowy styl życia, bilety na eventy itp.
- Dobra atmosfera - wsparcie zgranego i życzliwego zespołu!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.
Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.