Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
Jesteśmy YANGO Sp. z o.o. - polską firmą założoną w 2014 roku przez dwóch przyjaciół, dla których bliska jest medycyna naturalna i holistyczne podejście do zdrowia. 9 lat doświadczenia w branży naturalnych suplementów diety. Kochamy Naturę i chcemy być jej jak najbliżej, dlatego nasze surowce staramy się pozyskiwać z miejsca ich pochodzenia, a 96% naszej oferty skierowana jest do wegan i wegetarian. Mocno cenimy relacje międzyludzkie - działamy według zasady win-win. Każdego dnia naszym działaniom przyświeca jeden cel: doprowadzić jak największą ilość osób do pozytywnej transformacji zdrowia i samopoczucia. Posiadamy obecnie 4 marki produktowe dystrybuowane na rynku zielarskim i aptecznym.Planujemy wprowadzenie produktów na nowe rynki zagraniczne.
Szukasz pracy z poczuciem misji, która wniesie barwy do Twojego życia? Dbasz o zdrowie i cenisz to, co naturalne? Dołącz do Zespołu w firmie rosnącej > 50% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
- U nas nigdy nie zostajesz sam/a
- Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Stabilne zatrudnienie
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego zaangażowania, doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie! U nas nigdy nie zostajesz sam/a
- Work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym, koleżeńskim i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - popartą wewnętrznym Kodeksem Honorowym oraz Świadomą kulturą współpracy w oparciu o wartości tj. empatia, zaufanie, transformacja
- Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku, wyjścia integracyjne, premie świąteczne, szkolenia
- Dofinansowanie do zajęć sportowych i prywatnej opieki medycznej
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Bezpłatne miejsce postojowe
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach pon-czw 7:30-16:00 pt 8:00-14:00 - aby dobrze zacząć weekend!
- Premia za polecenie nowego pracownika!
- Dodatkowy dzień urlopu za każdy przepracowany rok pracy
- Wystawianie zamówień, paragonów i faktur dla Klientów
- Telefoniczną obsługę Klienta
- Obsługę czatu
- Przesyłanie monitów mailowych
- Aktualizację stron firmowych
- Rejestracje reklamacji w systemie oraz rozpatrywanie reklamacji
- Windykacja miękka oraz rozliczanie wpłat.
- Realizacje zadań zleconych przez przełożonego
- Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
- Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
- Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
- Nastawiony/a na rozwój
- Posiadasz wykształcenie min. średnie
- Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)
- Doświadczenie w wystawianiu faktur
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Doświadczenie w pracy z WFMAG