EBS BUD Sp. z o.o. to firma budowlana działająca jako Generalny Wykonawca o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w zakresie realizacji inwestycji zarówno dla klientów prywatnych jak i publicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AB –05-23
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące prace administracyjno-biurowe:
- zapewnienie terminowego przepływu informacji, korespondencji oraz dokumentów wewnątrz i na zewnątrz biura
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych, w tym organizacja podróży służbowych
- dbanie o zaopatrzenie biura m.in. w artykuły biurowe, spożywcze i chemiczne
- przyjmowanie kontrahentów biznesowych i gości
- nadzór nad grafikiem zajętości sal konferencyjnych i ich przygotowania do spotkań
- administracyjne wsparcie pracowników biura
- współpraca administracyjna z wybranymi zewnętrznymi dostawcami usług (media, telefony, flota samochodowa, kurierzy)
Chcesz dołączyć na naszego zespołu? Zapraszamy osoby spełniających poniższe wymagania:
- doświadczenie w pracy administracyjnej i obsłudze biura
- bardzo dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
- znakomita obsługa pakietu MS Office
- pozytywne nastawienie do pracy i współpracy z zespołem
- odpowiedzialność
- umiejętność równoległego koordynowania wielu zadań
- znajomość angielskiego i prawo jazdy kat. B - mile widziane
Odkryj co oferujemy i dołącz do nas:
- wspierające środowisko pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szeroki pakiet opieki medycznej
- możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji i szkoleń
- miejsce pracy w nowoczesnym biurze w Warszawie, z dogodnym dojazdem do centrum