Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Toruń
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Twoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest jeden z czołowych właścicieli, operatorów i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko Asystenta/ki Biura.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należała zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, bieżąca obsługa recepcji, organizacja wyjazdów służbowych oraz eventów firmowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, kontakt z kurierami, prowadzenie kalendarza spotkań, rejestracja płatności w systemie księgowym oraz zamawianie artykułów biurowych.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w godzinach biurowych 9-17,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pozytywną atmosferę oraz realne możliwości rozwoju,
- Okazję zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Pracę w dogodnej lokalizacji - Toruń Wschodni.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
- M.in. 2 letnie doświadczenie w pracy na recepcji/w telefonicznej obsłudze Klienta,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Zaangażowanie, umiejętności organizacyjne, proaktywność, komunikatywność oraz wysoką kulturę osobistą,
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint),
- Wiedza na temat księgowości będzie niewątpliwym atutem.