W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie produkcji gazów, technologii oraz usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Nasza obecność w 80 krajach to ponad 67 000 pracowników i obsługa ponad 3 000 000 klientów i pacjentów.
Asystent / Asystentka biura
Teren działania: Puławy
Będziesz odpowiedzialny/a za:
Wysyłanie i przekazywanie korespondencji firmowej
Obieg faktur w firmie
Zamawianie i wysyłkę oraz odbiór przesyłek kurierskich
Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych
Organizowanie przepustek wjazdowych na teren ZA “Puławy”
Ewidencję czasu pracy pracowników
Współpracę z różnymi działami w firmie (np. księgowość, logistyka)
Organizację spotkań firmowych
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy
Raportowanie Dyrektora Jednostki Produkcyjnej
Zależy nam, abyś posiadał/a:
Znajomość problematyki biura
Umiejętność obsługi komputera
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie B1/B2)
Samodzielność w działaniu
Dobrą organizację czasu pracy
Prawo jazdy kategorii B
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętność pracy w zespole
Doświadczenia na stanowisku asystenta/tki kierownika działu / szefa firmy - mile widziane
Możemy Ci zaoferować:
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
Atrakcyjny pakiet socjalny ( m.in.: ubezpieczenie medyczne i na życie, karta multisport, bonus świąteczny)
10% premii rocznej
Dodatkowe 3 dni urlopu w roku
Godziny pracy między 7:00 - 8:00
Szkolenia wdrażające
Pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej firmie
Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowany? Wyślij swoje CV pomocą przycisku Aplikuj Teraz.
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...