Ogłoszenie numer: 2013864, z dnia 2018-07-17
Firma będąca liderem w zakresie likwidacji szkód majątkowych korporacyjnych, współpracująca z wiodącymi na rynku firmami ubezpieczeniowymi, poszukuje do swojego biura w Warszawie osób do pracy na stanowisku
Asystent / Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, w tym współpraca z dostawcami usług
- koordynowanie korespondencji oraz przesyłek wychodzących i przychodzących
- obsługa połączeń telefonicznych
- przygotowywanie pism/ zestawień
- zaopatrzenie biura
- zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie
Wymagania
- w trakcie studiów lub wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft
- bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- zainteresowanie tematyką ubezpieczeniową
Oferujemy
- zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobywania wiedzy ubezpieczeniowej od najlepszych specjalistów w branży
- pracę w zespole, który chętnie dzieli się doświadczeniem
- przyjazne środowisko pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.