Perfect Consulting - Rekrutacja – Szkolenia – Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Gwarantujemy rzetelność, bezpieczeństwo, partnerstwo.
Obecnie dla Naszego Klienta – poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 163/09/2017
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i właściwej komunikacji wewnętrznej,
- Kompleksowa obsługa recepcyjno-telefoniczna sekretariatu,
- Prace administracyjno - biurowe oraz asystenckie,
- Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz podróży służbowych,
- Przygotowywanie oraz nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich,
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomia, administracja, prawo,
- Minimum 2 lata w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office,
- Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem,
- Wysoka kultura osobista i znajomość zasad etyki biznesu,
- Świetna organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- Zaangażowanie, inicjatywa i operatywność.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie,
- Prace przy ciekawych i różnorodnych projektach w miłej atmosferze,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.