Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Chorzów Asystentka Zarządu Chorzów
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

INTEBUCO POLSKA Sp. z o.o.
Chorzów
4 300 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
162 dni temu
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Chorzów
 AUTOMATYZACJA PROCESÓW BUSINESSOWYCH
Jesteśmy INTEBUCO Polska i od 14 lat specjalizujemy się w tworzeniu dedykowanych rozwiązań informatycznych i integracji usług biznesowych dla naszych Klientów. Naszą siłą jest zespół zaangażowanych i wykwalifikowanych specjalistów, który projektuje wysokiej jakości funkcjonalne i niezawodne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu. Na każdym etapie współpracy nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie i głowy pełne pomysłów naszych ekspertów.
 
Poszukujemy osoby na stanowisko ASYSTEN / ASYSTENTKA ZARZĄDU, która dołączy do INTEBUCO. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, która potrafi wsłuchiwać się w potrzeby Klientów, umiesz pracować pod presją czasu i wykazujesz się zdolnością szukania kompromisów to aplikuj już dziś. 
Z naszej strony zapewnimy wszelkie niezbędne narzędzia pracy. Przeszkolimy Cię z zakresu funkcjonowania naszych aplikacji biznesowych. Jako lider we wdrażaniu cyfrowych roziwiązań i automatyzacji pracy z pewnością z nami będziesz mieć kontakt z narzędziami usprawniającymi pracę. 

Twój zakres obowiązków:
  • Profesionalna organizacja pracy biura,
  • Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki we wszelkich kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
  • Organizacja czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, 
  • Administrowanie obiegiem dokumentów (korespondencja przychodząca/wychodząca, archiwizacja, prowadzenie elektornicznych rejestrów w systemach informatycznych, rejestracja zgłoszeń klientów),
  • Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych (m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe)
  • Wystawianie protokołów i FV na podstawie zamowień i umów przekazanych przez dział sprzedaży,
  • Dbanie o dobry wizerunek Spółki i komfort pracy biura,
  • Inne zadania zlecone przez Zarząd poprawiające funkcjonowanie biura.

Od Ciebie oczekujemy:
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
  • Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Proaktywne podejście do realizacji zadań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, IT)
    Prawo jazdy kat. B

Doświadczenie w pracy w firmie z branży IT lub znajomość zagadnień z tego sektora będzie dużym atutem


Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i premie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji - kursy i szkolenia zawodowe,
  • pracę w młodym zespole profesjonalistów,
  • dodatkowo pakiet benefitów,
  • duża swoboda działania i realny wpływ na produkt i rozwiązania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

GRUPA ZARMEN

GRUPA ZARMEN jest jedną z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce, w której skład wchodzi 7 spółek o szerokim zakresie działalności. Siła i potencjał grupy tkwi w zróżnicowanym zakresie działalności oraz zdywersyfikowanych segmentach rynku obsługiwanych przez poszczególne spółki.

Działalność GRUPY ZARMEN realizowana jest na rzecz podmiotów funkcjonujących w następujących sektorach: przemysł energetyczny, koksowniczy, chemiczny, rafineryjny, hutniczy, metalurgiczny, wydobywczy, kolejowy, stoczniowy, cementowo-wapienny i odlewniczy.

Wejdź na www.grupa-zarmen.pl i dowiedź się więcej o naszej działalności.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista Biura Zarządu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu​, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
  • Executive Assistant (CEO, CFO) / Office Coordinator

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek, Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym: wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów,...
  • Asystent / Asystentka Zespołu ds. Organizacji Szkoleń w CEM

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Wawer, ul. Bysławska 84    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Wsparcie zespołu projektowego w codziennych zadań związanych z realizacją szkoleń dla kadry medycznej. Nadzorowanie realizacji wydarzeń i zadbanie o sprawny przebieg kursu (w tym współpraca z recepcją w zakresie przygotowania sal i przerw cateringowych, lunchu,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Back Office Manager

    IDEO GROUP SPOLKA Z O. O.   Warszawa, Śródmieście, Rondo ONZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Job description: Operational work (preparation of invoices/documents for logistics transportation). Manage email correspondence, ensuring timely and accurate responses to our European partners and colleagues. Work in programmes: Insert, GLS, DHL (training).