Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Chorzów Asystentka Zarządu Chorzów
Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

INTEBUCO POLSKA Sp. z o.o.
Chorzów
4 300 - 6 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
263 dni temu
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Chorzów
 AUTOMATYZACJA PROCESÓW BUSINESSOWYCH
Jesteśmy INTEBUCO Polska i od 14 lat specjalizujemy się w tworzeniu dedykowanych rozwiązań informatycznych i integracji usług biznesowych dla naszych Klientów. Naszą siłą jest zespół zaangażowanych i wykwalifikowanych specjalistów, który projektuje wysokiej jakości funkcjonalne i niezawodne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu. Na każdym etapie współpracy nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie i głowy pełne pomysłów naszych ekspertów.
 
Poszukujemy osoby na stanowisko ASYSTEN / ASYSTENTKA ZARZĄDU, która dołączy do INTEBUCO. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, która potrafi wsłuchiwać się w potrzeby Klientów, umiesz pracować pod presją czasu i wykazujesz się zdolnością szukania kompromisów to aplikuj już dziś. 
Z naszej strony zapewnimy wszelkie niezbędne narzędzia pracy. Przeszkolimy Cię z zakresu funkcjonowania naszych aplikacji biznesowych. Jako lider we wdrażaniu cyfrowych roziwiązań i automatyzacji pracy z pewnością z nami będziesz mieć kontakt z narzędziami usprawniającymi pracę. 

Twój zakres obowiązków:
  • Profesionalna organizacja pracy biura,
  • Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki we wszelkich kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,
  • Organizacja czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, 
  • Administrowanie obiegiem dokumentów (korespondencja przychodząca/wychodząca, archiwizacja, prowadzenie elektornicznych rejestrów w systemach informatycznych, rejestracja zgłoszeń klientów),
  • Prowadzenie spraw administracyjno – organizacyjnych (m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe)
  • Wystawianie protokołów i FV na podstawie zamowień i umów przekazanych przez dział sprzedaży,
  • Dbanie o dobry wizerunek Spółki i komfort pracy biura,
  • Inne zadania zlecone przez Zarząd poprawiające funkcjonowanie biura.

Od Ciebie oczekujemy:
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
  • Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Proaktywne podejście do realizacji zadań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, IT)
    Prawo jazdy kat. B

Doświadczenie w pracy w firmie z branży IT lub znajomość zagadnień z tego sektora będzie dużym atutem


Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i premie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji - kursy i szkolenia zawodowe,
  • pracę w młodym zespole profesjonalistów,
  • dodatkowo pakiet benefitów,
  • duża swoboda działania i realny wpływ na produkt i rozwiązania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

GRUPA ZARMEN

GRUPA ZARMEN jest jedną z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce, w której skład wchodzi 7 spółek o szerokim zakresie działalności. Siła i potencjał grupy tkwi w zróżnicowanym zakresie działalności oraz zdywersyfikowanych segmentach rynku obsługiwanych przez poszczególne spółki.

Działalność GRUPY ZARMEN realizowana jest na rzecz podmiotów funkcjonujących w następujących sektorach: przemysł energetyczny, koksowniczy, chemiczny, rafineryjny, hutniczy, metalurgiczny, wydobywczy, kolejowy, stoczniowy, cementowo-wapienny i odlewniczy.

Wejdź na www.grupa-zarmen.pl i dowiedź się więcej o naszej działalności.

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...