Grupa SUEZ poszukuje obecnie kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
W swojej pracy będziesz odpowiadać za:
- Obsługę gości Biura Zarządu.
- Planowanie i organizowanie podróży służbowych członków Zarządu.
- Organizowanie stanowisk pracy, zakupu mebli i remontów pomieszczeń biura.
- Nadzór nad jakością usług wykonywanych przez firmę sprzątającą.
- Dbałość o czystość i wygląd biura zgodnie z przyjętymi standardami.
- Współpracę i ustalanie warunków współpracy z dostawcami usług i towarów dla biura w celu realizacji powierzonych zadań.
- Koordynację zamówień wizytówek oraz przygotowywanie tabliczek informacyjnych.
- Tworzenie harmonogramów spotkań i prowadzenie kalendarzy członków Zarządu.
- Prowadzenie korespondencji wychodzącej/przychodzącej do Zarządu Spółki (tworzenie, korekta), przygotowywanie powierzonych dokumentów, prezentacji.
- Realizowanie zadań wynikających z bieżących potrzeb członków Zarządu.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego;
- Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobrej znajomości zasad profesjonalnego funkcjonowania Biura Zarządu/Sekretariatu;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. A2/B1;
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Dyplomacji i umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
- Umiejętności ustalania priorytetów;
- Dynamiczności i skuteczności w działaniu;
- Zdolności komunikacji i współpracy.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Dofinansowanie przez pracodawcę nauki (np. studia podyplomowe, kursy specjalistyczne, języki obce);
- Prywatną opiekę medyczną oraz grupowe ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę;
- Prywatną opiekę medyczną dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach;
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach;
- Atrakcyjne świadczenia z Funduszu Socjalnego.
Aplikuj już dziś:
Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś: