PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy do siedziby głównej spółki Naszego Klienta w Katowicach, kandydata/kandydatki na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu (k/m) – język angielski
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: VA/BS/KAT
Zakres obowiązków:
- Aktywne wspieranie Członków Zarządu w funkcjonowaniu spółki i wsparciu w działach: Public Affairs & Communication, Finance, Legal;
- Przygotowanie planów i harmonogramów aktywności przełożonego z uwzględnieniem priorytetów, bieżących oczekiwań i celów biznesowych;
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych z wykorzystaniem Pakietu Ms Office;
- Wykonywanie tłumaczeń na potrzeby prezentacji i dokumentacji firmowej;
- Pełna obsługa administracyjna, zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową, organizowanie spotkań oraz kompilowanie cyklicznych raportów i zestawień;
- Planowanie czasu, sal, cateringu i pozostałych elementów związanych z organizacją spotkań biznesowych;
- Organizację środków transportu, hoteli, restauracji i innych wymaganych elementów związanych ze spotkaniami i delegacjami biznesowymi;
- Sporządzanie i administrowanie notatkami ze spotkań oraz całą dokumentacją biurową;
- Kontakt z Radą Nadzorczą;
- Kontrola dokumentacji, umów i terminów;
- Administracja i wiele innych zadań związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Wymagania wobec kandydata lub kandydatki:
- Wykształcenie wyższe;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Wysokie umiejętności w zakresie przygotowywania prezentacji biznesowych z wykorzystaniem pakietu Ms Office;
- Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji międzynarodowej;
- Wysoka kultura osobista i standardy etyki; dyplomacja i dyskrecja;
- Komunikatywność i duża samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji;
- Doskonałe planowanie i organizacja pracy;
- Wysokie umiejętności interpersonalne umożliwiające komunikowanie się ze współpracownikami z różnych poziomów organizacji i działów;
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Stabilne zatrudnienie;
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań;
- Miłą atmosferę pracy.