Dynamicznie rozwijająca się firma wchodząca w skład międzynarodowej grupy, zajmującej się szerokim spectrum usług i sprzedaży własnych produktów w sferze finansów, nowych technologii i doradztwa w biznesowego poszukuje
Asystent / Asystentka Biura w Departamencie Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Wybrany Kandydat będzie odpowiadał za całość organizacji przepływu informacji, ich porządkowanie i archiwizowanie a w szczególności:
- tworzenie bazy danych o nieruchomościach,
- organizację pracy biura, prowadzeniem kalendarza spotkań,
- koordynację współpracy i komunikacją z Partnerami oraz nadzorem nad dokumentacją,
- przygotowanie raportów i prezentacji na bazie wpływających informacji.
Wymagania i oczekiwane umiejętności:
- ogólna znajomość branży nieruchomości, terminologii, procedur,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w biurze obrotu nieruchomościami lub firmie doradczej działającej w środowisku międzynarodowym w branży nieruchomości,
- umiejętność zarządzania własnym czasem, samodzielność i działanie w sposób systematyczny i zorganizowany pod presją czasu,
- znajomość obsługi komputera na poziomie MS Office,
- lojalność i rzetelność w pracy, referencje od poprzednich pracodawców mile widziane,
- znajomość języka angielskiego i polskiego umożliwiająca swobodną komunikację i prowadzenie korespondencji,
- znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i doświadczeń oraz doskonalenia kwalifikacji,
- profesjonalne szkolenia zawodowe,
- atrakcyjne wynagrodzenie i bardzo dobre warunki pracy w biurze w centrum Warszawy.