Aktualnie dla jednego z naszych Klientów – światowego lidera w dystrybucji części samochodowych - poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura (Recepcja)
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota
Zakres obowiązków:
- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy i nienaganny stan przestrzeni biurowej
- Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń
- Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze
- Opieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość sprzętów AV)
- Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów biurowych
- Organizowanie podróży służbowych: rezerwacje biletów i hoteli, koordynacja wyjazdów oraz rozliczanie delegacji
- Pomaganie w przygotowaniu onboardingu osób nowozatrudnionych
- Aktywne wspieranie Office Managera w realizacji codziennych zadań
- Współudział w realizacji programu lojalnościowego
- Administracyjne wspieranie koleżanek i kolegów z pracy
Szukamy osoby dynamicznej, chcącej wykazywać się inicjatywą, dbającej o szczegóły i posiadającej umiejętności szybkiego myślenia. Osoba na tym stanowisku powinna kreatywnie rozwiązywać problemy i poszukiwać rozwiązań, nie bojąc się dzielić pomysłami. Uśmiech, energia i umiejętność budowania relacji to klucz do sukcesu w tej roli!
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Planowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Dokładność, oko do szczegółów
- Nastawienie na działanie (umiejętność szybkiego reagowania)
- Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu przy nietypowych sytuacjach
- Proaktywna postawa oraz zaangażowanie
- Otwarta osobowość i wysoka kultura osobista
- Dyskrecja
- Dyspozycyjność (praca stacjonarna w stałych godzinach 9:00 -17:00)
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży hotelarskiej
- Znajomość innego języka obcego (francuski, węgierski, rumuński)
Zaoferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zajęcia on-line z języka angielskiego
- Udział w eventach firmowych oraz różnego rodzaju inicjatywach integracyjnych
- Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach i warsztatach