Dla jednego z naszych Klientów - Firmy paliwowej zarządzającej siecią 116 nowoczesnych stacji paliw na terenie Polski, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów programu flotowego lub lojalnościowego spółki
- Przygotowanie umów z klientami oraz ich ewidencja
- Dokonywanie modyfikacji na kontach klientów, wynikających ze zmian warunków umów
- Reagowania na zapytania klientów oraz pracowników stacji oraz bieżące rozwiązywanie zgłaszanych problemów – telefoniczne i mailowe
- Przygotowywanie raportów handlowych
- Minimum rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta
- Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej
- Komunikatywność, zaangażowanie i pracowitość
- Dobra dykcja i miły głos
- Umiejętność pracy z klientem
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Praca od poniedziałku do piątku
- Umowa o pracę na czas określony i zatrudnienie poprzez agencję pracy tymczasowej
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.