Jesteśmy polską firmą konsultingową, której głównym zadaniem jest pomaganie biznesom w ich rozwoju i wzroście. Doradzamy przede wszystkim w ramach trzech głównych linii biznesowych: podatkowej, prawnej i pozyskiwania dotacji. Oprócz tego pomagamy firmom się digitalizować, dbać o finanse oraz szkolimy ich pracowników i zarządy.
Nasz 30-osobowy zespół Administracji, w tym ponad 20 asystentek, wspiera zespoły biznesowe w ich codziennych zadaniach. Jeżeli interesują Cię zadania administracyjne, ale najbliżej biznesu oraz ciągle słyszysz od swojego otoczenia, że jesteś mistrzem organizacji, to będzie to praca dla Ciebie.
Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy?
Dla rodziny
- Kafeteria benefitów (zniżki na bilety do kina, teatru, parków rozrywki, sklepów)
- Wyprawka dla świeżo upieczonych rodziców i prezenty dla dzieci na różne okazje
- Dodatkowe 5 dni wolnego z okazji urodzenia dziecka
- Wyjazdy firmowe – hikingowe, rowerowe, górskie i wodne – ruchu na pewno u nas nie brakuje
- Imprezy na tarasie – spotykanie się ze sobą jest w naszym DNA
- Karta Multisport
- Drużyny sportowe – rowerowe, piłkarskie
- Podziemny parking rowerowy z szatnią i prysznicami
- Pakiet Medicover
- Polisa na życie
- Defibrylator AED w biurze i certyfikowane szkolenia z pierwszej pomocy
- Udział w zewnętrznych szkoleniach i konferencjach oraz wewnętrznych akademiach
- Opłacanie składek w izbach zawodowych
- Biblioteka firmowa
- Nauka języków obcych indywidualnie lub grupowo
- Indywidualna opieka Mentora
- Program Super Talentów
- Praca w systemie hybrydowym (mix pracy zdalnej i z biura)
- Elastyczne godziny pracy
- Pracjacje (przez 6 tygodni w roku pracuj skąd chcesz)
- Owoce i warzywa
- Lokalizacja przy rondzie Daszyńskiego
Zakres obowiązków:
- wsparcie Partnerów/ Menedżerów w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, prezentacji, opracowywanie materiałów
- planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza spotkań członków zespołu
- wsparcie w przygotowywaniu, edycji i organizacji dokumentów
- organizacja zagranicznych oraz krajowych spotkań/ podróży służbowych
- organizacja eventów (konferencje, seminaria, imprezy integracyjne)
- obsługa połączeń telefonicznych (łączenie rozmów, obsługa telekonferencji)
- zapewnianie wsparcia dla Partnerów/ Menedżerów w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami
- uczestnictwo w procesie fakturowania
- ścisła współpraca z innymi działami firmy
Profil kandydata:
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim
- dobrze komunikujesz się w języku angielskim (będziesz m.in. zajmować się organizacją wyjazdów zagranicznych)
- z łatwością obsługujesz programy MS Office i urządzenia biurowe
- z ciekawością poznajesz nowe programy/ systemy i realizujesz w nich zadania
- lubisz pracować z innymi i sprawia Ci to ogromną przyjemność (w końcu będziesz wsparciem Teamu ;))
- dobra organizacja i komunikacja to według Ciebie podstawy pracy
- potrafisz świetnie zarządzać czasem i umiesz priorytetyzować zadania
Oferujemy:
- umowę o pracę z możliwością docelowej umowy na czas nieokreślony
- elastyczny czas pracy z systemem hybrydowym
- pracę w środowisku eksperckim (nasze zespoły są wielokrotnie nagradzane, sprawdź za co nas wyróżniają: https://crido.pl/news/#/rewards)
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy (blisko II linii metra)
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych, w tym kursy z języka angielskiego
- lubisz sport i integrację? U nas wystarczy dobry pomysł i zebranie chętnych, a inicjatywy stają się faktami – chodzimy po górach, jeździmy na nartach, gramy w siatkę
- podstawy też są ważne, więc mamy pakiet benefitów: kafeterię ze zniżkami do sklepów, miejsc kultury, PetHelp itd., pakiet sportowy w Multisport, opiekę w Medicover, ubezpieczenie grupowe i owoce też się znajdą :)