Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
4 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
9 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....
BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Warszawa
4 500 - 8 000 zł brutto/mies.
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna / hybrydowa
93 dni temu
Spółka Beauty2030 zajmuje się handlem włosami do produkcji peruk, tresek, doczepów i spinek. Włosy nabywane są od osób prywatnych w całej Europie, a klienci pozyskiwani są za pomocą reklamy w Internecie oraz rekomendacji klientów i specjalistów pracujących w branży kosmetycznej.
https://house-of-hair.pl/
Asystent Administracyjno - Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie.
Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją.
Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i wydatków z uwzględnieniem różnic kursowych.
Zawieranie i rejestrowanie umów z klientami (DocuSign i papier): utrzymywanie, wypełnianie, kontrolowanie, zwracanie do ponownego podpisania w razie potrzeby.
Płatności z tytułu umów na rzecz klientów i partnerów, odszkodowania i referencje.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (najlepiej rachunkowość) lub pomyślne ukończenie szkoły rachunkowości.
Zrozumienie zasad rachunkowości i doświadczenie w przetwarzaniu dokumentów pierwotnych jest mile widziane, ale nie wymagane.
Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność pracy z programami biurowymi.
Dokładność, odpowiedzialność, dyscyplina.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie.
Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + prowizja.
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
Niezbędne narzędzia pracy i komfortowe warunki pracy.
Przyjazne rodzinne biuro i fantastyczne międzynarodowe wydarzenia korporacyjne.
Rozwijające się środowisko pracy i możliwość wniesienia wkładu w rozwój firmy.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestrów i baz danych. Tworzenie raportów....
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 600 - 6 400 zł brutto/mies.
4 dni
Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów; wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals; bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami; przygotowywanie i edycja dokumentów; obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO)...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska odbieranie połączeń telefonicznych, ewidencjonowanie i ekspedycja korespondencji, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz wsparcie pracy biura (m.in. skanowanie dokumentów, opisywanie faktur, serwis kawy) obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji samochodów...
Staff PartnersWarszawa, Śródmieście
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
9 dni
Duties and tasks linked to the post: to provide daily administrative support concerning establishment, introduction and development of Business Continuity Management System (BCMS) in the Agency; to follow-up on status of procurement procedures, financial matters, including payments within framework...
Aon Polska Services Sp. z o. o.
Warszawa
praca hybrydowa
asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon. Poszerzanie wiedzy...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji oddziału i programów informatycznych (ZSI, EZD PUW, eUDT). Praca z dokumentacją wprowadzanie danych do systemów. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Obsługa administracyjna sekretariatu....