Ogłoszenie numer: 959045, z dnia 2016-01-29
Młoda, prężnie rozwijająca się firma w branży wypożyczeń specjalistycznych poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Asystent, Asystentka Biura / Junior Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa biura oraz dbałość o jego bieżące zaopatrzenie
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
- współpraca z dostawcami usług
- bieżąca obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy
- przygotowanie i rejestracja dokumentów księgowych
- zarządzanie dokumentacją firmy oraz opieka nad jej wewnętrznym przepływem
- organizowanie spotkań wewnętrznych
- obsługa spotkań biznesowych
Wymagania
- odpowiedzialność, umiejętność ustalania priorytetów, świetna organizacja pracy własnej
- roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra znajomość angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne
Oferujemy
- ciekawą pracę pełną wyzwań
- możliwość rozwoju osobistego oraz udziału w rozwoju firmy
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i kompetencji zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.