![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Asystenka Zarządu
Kraków
PFSB14502
Dla naszego Klienta, firmy z branży medycznej, aktualnie poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Asystenta/ki Zarządu, nastawionego na długofalową i stabilną współpracę. Rola ta związana będzie z kompleksowym wsparciem 3-osobowego Zarządu.
Opis stanowiska / Job description:
- Kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, wyznaczanie priorytetów
- Organizacja spotkań z partnerami biznesowymi
- Organizacja oraz logistyka podróży służbowych
- Kontakt z partnerami biznesowymi oraz udziałowcami w imieniu przełożonych
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej pomiędzy Zarządem, a pozostałymi jednostkami
- Obsługa korespondencji oraz dokumentacji Biura Zarządu
- Tworzenie prezentacji, raportów, zestawień na potrzeby przełożonych
- Rozliczanie wydatków służbowych przełożonych, koordynacja budżetu
- Administracyjne wsparcie Członków Zarządu w codziennych działaniach biznesowych
- Organizacja spotkań z partnerami biznesowymi
- Organizacja oraz logistyka podróży służbowych
- Kontakt z partnerami biznesowymi oraz udziałowcami w imieniu przełożonych
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej pomiędzy Zarządem, a pozostałymi jednostkami
- Obsługa korespondencji oraz dokumentacji Biura Zarządu
- Tworzenie prezentacji, raportów, zestawień na potrzeby przełożonych
- Rozliczanie wydatków służbowych przełożonych, koordynacja budżetu
- Administracyjne wsparcie Członków Zarządu w codziennych działaniach biznesowych
Kogo szukamy / Profile description:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Lojalność oraz wysoki poziom dyskrecji i zaangażowania w sprawy poufne organizacji
- Praktyczna znajomość programów MS Word, MS Excel, MS Power Point
- Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach
- Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje,
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Lojalność oraz wysoki poziom dyskrecji i zaangażowania w sprawy poufne organizacji
- Praktyczna znajomość programów MS Word, MS Excel, MS Power Point
- Samodzielność i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach
- Elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje,
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa
Jak aplikować / How to apply: