Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrekcji

    CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m; Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Tychy    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Dyrektora Kraków
Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

Mercure Kraków Stare Miasto
Kraków
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
178 dni temu

Mercure Kraków Stare Miasto

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora
Kraków
Co będzie Twoją misją?

W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień, analiz biznesowych i prezentacji, a także za prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym a zespołem Liderów departamentów. Do Twoich zadań będzie również należało prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami. Koordynowanie kluczowych projektów z zakresu administracji, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu będzie ważnym elementem Twojej pracy.

Czego oczekujemy?
  • zamiłowania i pasji do hotelarstwa
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
  • profesjonalizmu w realizacji zadań, samodyscypliny i zaangażowania
  • umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie, priorytetyzacji i pracy pod presją czasu
  • smykałki do efektywnego analizowania danych ekonomicznych
  • umiejętności swobodnego redagowania pism i komunikatów
  • praktycznej wiedzy z zakresu obsługi profili biznesowych w mediach społecznościowych
  • nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
  • rozumienia specyfiki usług premium
Jak my zadbamy o Ciebie?
  • zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów we flagowym hotelu marki Mercure, położonym w pierwszorzędnej lokalizacji w samym centrum Krakowa
  • będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  
  • otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatne posiłki w czasie pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrekcji

    CEVA Ground Logistics Poland Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Koordynowanie zadań/małych projektów na poziomie regionu (kraje Europy Środkowej i Południowej, Niemcy, Szwajcaria, Austria)m; Pozyskiwanie danych, ich podsumowywanie oraz wstępna analiza, przygotowywanie danych w tabelach Excel, tworzenie prezentacji, Nadzorowanie...
  • Office Manager

    Dijo Baking Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   31,00 - 34,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    NES Fircroft   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Praca.pl   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Prezesa Zarządu Koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych Odpowiadanie na korespondencję, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów; Raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji; Współpraca z innymi działami Obsługa gości
  • Pracownik ds. organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie i opracowywanie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, uzgadnianie i opiniowanie materiałów kierowanych na posiedzenia organów Spółki, analiza dokumentacji w związku z wnioskami organów administracji publicznej,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu

    Adamowscy Sp. z o.o.   Starogard Gdański    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Wicedyrektor Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Tychy    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce, Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi przy współpracy z OKE, Rekrutacją...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...