Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Assistant Manager w dziale GL z j. angielskim
Miejsce pracy: woj. małopolskie
Nr ref.: 6-11-49640
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej profesjonalne usługi finansowo-księgowe dla klientów na całym świecie, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym w ramach nowego projektu na stanowisku Assistant Managera w dziale GL z j. angielskim.
Główne obowiązki:
- Koordynacja pracy zespołu ds. księgi głównej,
- Monitorowanie i nadzorowanie operacji finansowych z obszaru GL i raportowania (RtR)
- Koordynacja procesu transition
- Monitorowanie poziomu realizacji KPI's zespołu oraz zgodności z ustalonymi z klientem SLA
- Kontakt i współpraca z jednostkami biznesowymi klienta, rozwiązywanie problemów, planowanie pracy
- Analiza danych, raportowanie
- Audyt wewnętrzny, przygotowywanie do audytów zewnętrznych
- Szkolenie pracowników, rozwój zespołu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie księgowości/ finansów/ ekonomii lub pokrewne
- Min. 5 lat doświadczenia, w tym co najmniej 3 lata pracy w dziale księgi głównej (GL) w międzynarodowych strukturach SSC/BPO
- Doświadczenie w zarządzaniu min. 5-cio osobowym zespołem w dziale GL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Znajomość standardów IFRS i GAAP
- Umiejętność współpracy z klientem, rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, komunikatywność, zorientowanie na jakość oraz terminową realizację założonych celów
Korzyści
- Stabilna i odpowiedzialna praca w międzynarodowym środowisku
- Szeroki pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karnet MultiSport, miejsce parkingowe
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Szkolenia
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".