Assistant Manager / Manager w zespole Assurance and IT Audit
Warszawa
Umowa o pracę
Czym zajmuje się zespół?
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu Assurance and IT Audit poszukujemy kandydatów z doświadczeniem w obszarze usług atestacyjnych oraz audytów IT na stanowisko Assistant Manager / Manager.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za
- Nadzorowanie, a także przeprowadzanie projektów dotyczących:
- usług atestacyjnych (ISAE 3402, ISAE 3000, SOC 2) z uwzględnieniem projektów ESG oraz
- audytów IT wspierających badanie sprawozdań finansowych;
- Przeprowadzanie audytów mających na celu zapewnienie zgodności z regulacjami;
- Identyfikacja, projektowanie, wdrażanie oraz ocena mechanizmów kontrolnych (w tym mechanizmów automatycznych) w obszarze IT oraz obszarach biznesowych;
- Analiza i testowanie kontroli automatycznych w tym interfejsów i przepływów danych pomiędzy systemami informatycznymi;
- Dokumentacja wyników prac i raportowanie wyników zgodnie z ustalonym harmonogramem;
- Uzgadnianie szczegółowego zakresu realizowanych projektów z klientami;
- Budowanie trwałych relacji z klientami;
- Wsparcie Zespołu w rozwoju istniejącego portfolio usług;
- Zarządzanie zespołem konsultantów uwzględniające dbałość o rozwój zespołu.
Oczekujemy
- Co najmniej 4-letniego doświadczenia (w przypadku stanowiska Assistant Manager) i pięciu lat (w przypadku stanowiska Manager) w obszarze wykonywania usług atestacyjnych wg ISAE 3000, i 3402, a także wykonywania audytów IT;
- Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: Informatyka, Ekonomia, Audyt Wewnętrzny / IT;
- Bardzo dobrej organizacji pracy w tym efektywnego zarządzania projektami;
- Umiejętności budowania relacji biznesowych z Klientami;
- Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania relacji;
- Zdolności do kreatywnego oraz nieszablonowego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów;
- Silnych umiejętności analitycznych;
- Motywacji i chęci do dalszego rozwoju;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (dodatkowy język jako atut);
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie w przygotowywaniu lub przeprowadzaniu atestacji raportów niefinansowych;
- Posiadanie certyfikatów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, takich jak CISA, CIA, CRISC, CGEIT, COBIT, ISO/IEC 27001, ITIL Foundation (Kandydaci będący w trakcie zdobywania tych certyfikatów mogą liczyć na pomoc KPMG w realizacji tego celu).
Oferujemy
- Pracę przy realizacji licznych projektów pozwalających na poznanie różnorodnych procesów (biznesowych i IT) u klientów działających w różnych sektorach i różnej wielkości – od średnich firm lokalnych do największych spółek polskich i międzynarodowych;
- Udział w projektach realizowanych w skali międzynarodowej;
- Udział w projektach multidyscyplinarnych;
- Klarowną ścieżkę kariery i możliwości awansu;
- Spersonalizowane podejście do podnoszenia kwalifikacji (liczne szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, platformy e-learningowe, finansowanie egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe);
- Możliwość pracy zdalnej z jakiekolwiek miejsca w Polsce.