Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Starszy Analityk ds. Strategii i M&A / Senior Strategy and M&A Analyst​

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
  • Młodszy Kontroler Finansowy

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
  • Technical Accounting Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Assistant Financial Controller

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
praca stacjonarna
2889 dni temu

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions - underpinned by the world’s largest delivery network - Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 375,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations is one of Accenture key capabilities dedicated to work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, helpdesk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.


Assistant Financial Controller

Workplace: Kraków

Nr Ref.: 00405611

We are seeking professional, motivated , tech savvy and detail-oriented individuals to join the Accounting and Compliance team. As a member of this team, you should know your accounting principles and the full accounting process end to end. You'll advise on financial reports required by governmental regulations, and you'll review, analyze, and interpret financial and budgetary reports - and all this sounds like fun to you. Every day is a new challenge, and you're continually looking for ways to help our team get better at what we do, in the most efficient way possible. A team player at heart, you collaborate with our global team, evangelize best practices and roll up your sleeves to pitch in when it's all hands on deck. You move fast while keeping your attention to detail, and you tap into your problem-solving skills to support business objectives.

 

Responsibilities:
  • Manage the financial reporting and compliance process for a portfolio of entities
  • Prepare and analyze statutory financial statements across a range of industries and work with external auditors
  • Contribute towards implementation of systems and processes for conversion of US GAAP books to Local GAAP etc.
  • Document and map business processes and internal control. Suggest improvements where relevant
  • Work with teams at offshore location to ensure smooth transition of work and high quality delivery
  • Plan your work and effectively communicate with global teams to get the required reports / data on time
Qualifications:
  • Chartered Accountant / CPA
  • Bachelor’s degree in Accounting, Finance or a related field
  • 8-10 years of experience in Accounting team of a large global organization
  • Minimum 6 years experience of working on a complex accounting ERP system like Oracle financials, SAP and the like
  • Knowledge and hands on experience in conversion from  US GAAP to Local GAAP
  • Ability to execute complex process with extreme degree of accuracy
  • Prior experience of working with global teams
  • Willing to dive into details of operations
  • Ability to meet multiple, demanding deadlines simultaneously  
  • Strong Communication skills (both oral and written) and interpersonal skills
  • Strong organizational and analytical skills
  • Demonstrated ability to interface with multiple levels of management, tax consultants and auditors
  • Proven ability to work independently
  • Ability to be flexible and work creatively and analytically in a problem-solving environment
We offer:
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work (we serve our Clients in almost 30 foreign languages)
  • Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance
  • Operating according to Lean Six Sigma philosophy
  • Collaborating and learning from diverse and talented colleagues helps you “raise your game”
  • Trainings and development tailored to help you achieve your potential
  • New Joiners Programme including trainings
  • Opportunity to engage in Corporate Social Responsibility initiatives
  • We also think about your social life, at Accenture you will be able to take part in different initiatives like Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming and many others
  • Social benefit packages including: private medical care, Sodexo vouchers, Benefit sport club cards, life insurance
  • Friendly work atmosphere in multicultural environment
When applying please enclose the below statement:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Accenture Sp. z o.o. or any other entity of the Accenture group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Accenture Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw, 00-121, ul. Sienna 39 or any other entity of Accenture group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Accenture group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended). I submit the data voluntarily. I have been informed about the right of access to the content of my data and about the possibility of correcting them."

Candidates who are currently employed by a client of Accenture or an affiliated Accenture business may not be eligible for consideration.

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Starszy Analityk ds. Strategii i M&A / Senior Strategy and M&A Analyst​

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Wykonywanie analiz strategicznych na potrzeby Zarządu oraz Grupy Holcim. Udział w projektach M&A Identyfikacja potencjalnych targetów M&A, Wycena przedsiębiorstw DCF/porównawcza, Przygotowywanie memorandów inwestycyjnych; Wspieranie przygotowywania dokumentacji...
  • Młodszy Kontroler Finansowy

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, zapewniając kompletność i dokładność danych finansowych. Udział w budowaniu narzędzi i opracowywaniu procedur kontrolingowych. Monitorowanie i aktualizowanie kosztów wytworzenia produktów. Kontrola realizacji...
  • Technical Accounting Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...