Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie
Area Sales Manager

Area Sales Manager

Devire
małopolskie, Katowice,Kraków
praca stacjonarna
1770 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Katowice,Kraków

Nr ref.: PL41332

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Area Sales Manager

Dla naszego Klienta, uznanej i stabilnej firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu medycznego i aparatury medycznej do jednostek szpitalnych, poszukujemy osoby z terenu woj. małopolskiego lub śląskiego na stanowisko 

AREA SALES MANAGER

Osoba ta raportując do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Aparatury Medycznej, będzie odpowiedzialna za sprzedaż wyznaczonej grupy produktowej na terenie województwa małopolskiego i śląskiego (możliwość rozszerzenia terenu w zależności od posiadanych kontaktów biznesowych pracownika).

Sprzedaż prowadzona będzie poprzez procedury przetargowe, a pracownik będzie mógł liczyć na wsparcie Marketing&Sales Managera, uczestnicząc w szkoleniach produktowych i poszerzając wiedzę merytoryczną dotyczącą produktów.

Do zakresu obowiązków na wyżej wymienionym stanowisku należeć będzie między innymi:

- samodzielne dokonywanie analizy rynku (placówki publiczne i prywatne), nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, wsparcie merytoryczne, opieka posprzedażowa.

- działania promocyjne poprzez organizowanie spotkań z Klientami, dokonywanie prezentacji produktów, demonstracja sprzętu, udział w targach, konferencjach i sympozjach.

- śledzenie statusów przetargów, werafikacja, aktualizacja systemu CRM.

- samodzielne zarządzanie prowadzonymi projektami oraz osobisty nadzór nad przetargami.

- nadzór nad realizacją kontraktów, osobisty udział w instalacji sprzętu po zakupie, spisywanie protokołów instalacyjnych.

- poszerzanie wiedzy produktowej, udział w licznych szkoleniach.

Ze względu na specyfikę stanowiska, poszukujemy osoby  o bardzo wysokiej samodzielności, z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku z urządzeniami kierowanymi do działów chirurgii i/lub intensywnej terapii.

Poszukujemy osoby która jest bardzo zorganizowana, potrafi samodzielnie delegować sobie zadania.

Istotna jest znajomość rynku sprzętu medycznego.

Zwracamy uwagę na wysoką komunikatywnośc, entuzjazm, proaktywność. Oczekujemy od kandydata oprócz umiejętności handlowych, wysoko rozwiniętych kompetencji doradczych.

Chcemy by pracownik ten był doradcą, konsultantem i potrafił wykorzystać nabytą więdzę merytoryczną przy prowadzonych działaniach sprzedażowych.

Nasz Klient oferuje zatrudnienie w stabilnej, uznanej w Polsce firmie oraz pracę z urządzeniami wysokiej jakości.

Gwarantuje atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy bezpośrednio uzależniony od wyników sprzedaży. Stanowisko ukierunkowane jest na rozwój zawodowy i poszerzanie kompetencji.

Zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnymi benefitami oraz wszystkimi nięzbędnymi narządziami pracy.

Osoby zainteresowane stanowiskiem i spełniające opisane wymagania, proszonę są o przesłanie swojego Cv opisującego doświadczenie zawodowe.

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.