Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od 15 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 20. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1300 firm.
Obecnie dla naszego Klienta, firmy z ponad 60 letnim doświadczeniem w produkcji i sprzedaży urządzeń z dziedziny automatyki próżniowej oraz transportu materiałów sypkich, poszukujemy Specjalisty na stanowisko:
Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Profesjonalne doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy;
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych oraz obsługa dotychczasowych klientów firmy poprzez:
- przeprowadzanie osobistych, bezpośrednich rozmów handlowych,
- przeprowadzanie prezentacji i testów u klienta,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- informowanie o nowościach i zmianach produktowych;
- Szkolenie kontrahentów w zakresie montażu i obsługi urządzeń;
- Asystowanie w serwisie urządzeń;
- Staranne prowadzenie dokumentacji – w szczególności raportów z wizyt u klienta umieszczanych w kartach klienta;
- Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych;
- Sporządzanie planów i raportów tygodniowych;
- Systematyczna weryfikacja ofert oraz działań firm konkurencyjnych;
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, inżynierskiego np. mechanika, automatyka, elektryka, robotyka;
- Doświadczenia w kontakcie z procesami produkcji w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym lub podobnym gdzie w grę wchodzi transport materiałów sypkich lub granulatów;
- Doświadczenia w sprzedaży lub doradztwie technicznym do branży tj. spożywczej, chemicznej, farmaceutycznej będzie atutem kandydata;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem;
- Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać w obszarze (Katowice, Opole, Częstochowa, Kielce, Lublin, Radom lub najbliższych okolicach);
- Znajomość praktycznej obsługi pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji;
- „Czynne" prawo jazdy kategorii B.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami (mentor pracownika od 20 lat pracuje u klienta);
- Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji;
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy;
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy;
- Możliwość otrzymania dofinansowania nauki języka: angielskiego i/lub rosyjskiegol
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki" oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń;
- Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy;
- Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy;
- Pakiet socjalny (pakiet medyczny, MultiSport).