Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa sekretariatu firmy; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej; przygotowywanie korespondencji firmowej do wysyłki; obsługa interesantów poprzez odpowiednie selekcjonowanie rozmów i wizyt; organizacja i obsługa spotkań...
Opis stanowiska: weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z przepisami o rachunkowości (dokumenty kosztowe, wyciągi bankowe), wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży, weryfikacja rejestrów VAT, uzgadnianie sald księgowych, wsparcie bieżącej pracy Działu Księgowości.
Oczekiwania wobec kandydata: wykształcenie średnie lub wyższe w specjalności z zakresu branży budowlanej, sanitarnej, doświadczenie zawodowe w dziale zakupów, zaopatrzenia, doświadczenie przy realizacji obiektów budowlanych, doświadczenie przy sporządzaniu wycen, kosztorysów,...
Opis stanowiska: sporządzanie przedmiarów, kalkulacji, kosztorysów i wycen, analiza dokumentacji projektowej, kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców lub dostawców.