W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Sekretarka
Miejsce pracy: Włocławek
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa sekretariatu firmy
- przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej
- przygotowywanie korespondencji firmowej do wysyłki
- obsługa interesantów poprzez odpowiednie selekcjonowanie rozmów i wizyt
- organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, zewnętrznych
Wymagania:
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość pakietu Ms Office oraz obsługi podstawowych urządzeń biurowych
- komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, zaangażowanie
- umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
- mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym (asystent, sekretarz, office manager)
Oferujemy:
Oferujemy:
- formę współpracy zgodną z oczekiwaniami Kandydata ,
- atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do wiedzy, umiejętności i doświadczenia,
- możliwość stałego rozwoju zawodowego i zrealizowania ambicji zawodowych w ramach profesjonalnej organizacji,
- nowoczesne zaplecze sprzętowe.