BPO International - jesteśmy ekspertami w dziedzinie outsourcingu. Łączymy technologię, wiedzę najlepszych specjalistów i pogłębioną analizę danych, aby rozwiązywać złożone wyzwania, odkrywać nowe możliwości i rozwijać biznes naszych Klientów.
Nasi specjaliści świadczą usługi w następujących obszarach: IT i NOWE TECHNOLOGIE MARKETING. OBSŁUGA KLIENTA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA HR/PAYROLL
To co Nas wyróżnia to niezwykła kultura organizacyjna. Pracujemy w naprawdę przyjaznej atmosferze. Bez względu na stanowisko jesteśmy ze sobą na ty. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy. Szukamy okazji do chwalenia, celebrujemy małe i duże sukcesy. Wspieramy się nawzajem w wysiłku na rzecz traktowania każdego w sposób uczciwy, pełen szacunku. Jesteśmy nieugięci w kwestii poprawy jakości życia poprzez innowacje, zaawansowane technologie, ulepszanie procesów oraz rozwój talentów, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.
Więcej o BPO International znajdziesz na stronie www – www.bpointernational.com
Miejsce pracy: Warszawa lub praca zdalna Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klienta hiszpańskiego w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień; Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o...
Opis stanowiska: Profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów oraz usług w języku czeskim / słowackim; Promowanie produktów z segmentu premium (głównie z obszaru zdrowia i urody) Dbanie o relację z klientami i dobry wizerunek firmy; Pełnienie funkcji konsultanta w kwestii dopasowania...
Warszawa lub praca zdalna Poszukujemy osób obdarzonych darem przekonywania, których głównym zadaniem będzie negocjowanie z klientami wielkości oraz cen złożonych zamówień. Nie będziesz musiał szukać klientów - praca na świeżo złożonych zamówieniach!
Stellenbeschreibung: Komplexer Kundenservice mit deutscher Sprache; Telefonischer Kontakt mit Kunden vom deutschen Markt: Verbraucherumfrage bezüglich vorig eingekauften Produkten und Analyse der Bedürfnisse und Erwartungen der Kunden; Aufbau und Erhalt von langwierigen Verhältnissen mit Kunden;...
Ideal Candidate Fluency in Hungarian; Experience in sales or customer service will be advantage (call center/contact center); High communication and interpersonal skills; Independence, ability to solving problems; Assigned responsibility for actions; Motivation and commitment; Enthusiasm, good...
Location: Warsaw or home office Job description: Providing a complex customer service for clients from Portugal concerning accepting, realizing and actualizing the orders; Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs; Ensuring a good image of the company and maintaining...
Ubicación: Varsovia Descripción: Apoyo y personalización a los clientes en lengua española, para la realización de pedidos, Promoción del producto y venta del mismo, Asegurar la calidad y la buena imagen de la empresa, Administración y finalización de pedidos.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa współpraca z Zarządem - wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy; przygotowywanie raportów, zestawień i analiz, research; koordynacja obiegu dokumentów, przepływu informacji; organizacja i prowadzenie kalendarzy; współpraca z...
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Redakcja i optymalizacja materiałów na potrzeby kampanii; Edycja reklam polskich i zagranicznych; Weryfikacja tekstów pod względem poprawności językowej i stylistycznej; Research materiałów oraz dobór zdjęć do przekazu marketingowego;
Lokalizacja: Warszawa lub zdalnie Opis stanowiska: Telefoniczne wsparcie i bieżąca obsługa klienta w języku estońskim; Doradzanie klientom w zakresie doboru odpowiedniego produktu z branży Zdrowie i Uroda; Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; Rozwiązywanie bieżących problemów...
Do Twoich zadań należeć będzie: Identyfikowanie przebiegu, mapowanie nowych oraz zmapowanie dotychczasowych procesów; Kontrola wdrażania nowych oraz zmiany dotychczasowych procesów; Kontrola zgodności wdrażanych procesów z obowiązującymi; Wsparcie procesu tworzenia i aktualizacji procedur.