Zakres obowiązków Obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego, Uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami; Weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur;
Wyzwania czekające na Kandydata: Wykonywanie czynności zamknięć okresów księgowych; Księgowanie transakcji bankowych; Udział w sporządzaniu dokumentów bilansowych, sprawozdań finansowych i statystycznych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych; Sporządzanie analiz i raportów...
Zakres obowiązków Weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur; Wsparcie administracyjne działu; Aktualizowanie danych w systemie; Procesowanie faktur; Wsparcie przy tworzeniu raportów i zestawień;
As a dynamic Master Data Officer, you are responsible to execute, support and monitor a variety of logistical activities that are related with distribution of air conditioning and heating accessories via various warehouses located in the EMEA region. This includes (but is not limited to): Material...
Opis stanowiska: Weryfikacja otrzymanych danych, Analiza poprawności danych, Współpraca z innymi działami firmy, Usprawnianie procesów zachodzących w firmie, Terminowe wprowadzanie danych do systemu;
Location: Gdańsk Job description: Perform and support all employee lifecycle related processes, Professional support to employees and business managers in recruitment processes, Updating and maintaining data in HR System related to employee lifecycle, Support training organization and...
Responsibilities: Performing General Ledger Accounting, Complete period-end closing procedures and reports as specified, Preparation and compilation financial data on time to support established schedules and deadlines, Monthly expense variance analysis, Producing regulatory reports, Balance sheet...
Your future responsibilities (depending on the department): Processing and payment of invoices, Analysis of payments, Contact with internal and external clients, Handling queries related to AP Process, Building relationship with clients, Performing cash reconciliation.
Opis stanowiska utrzymywanie profesjonalnych kontaktów z klientami; rozwiązywanie zapytań klientów; odpowiadanie na pytania dotyczące produktów, promocji, zamówień, faktur etc. dbanie o etykę zawodową oraz o dobry wizerunek firmy; współpraca z innymi działami firmy;
Responsibilities: Searching for candidates using innovative tools, Develop own network of candidates and seek to grow such network with relevant candidates for sector supported, Interviewing candidates to determine their suitability for the role, Manage job board advertising, ensuring adverts are...
KEY RESPONSIBILITIES: Perform monthly and quarterly tasks in line with procedures, Responsible for customers’ queries resolution and contact with customers for payment details, Resolving queries, manage incoming and outgoing calls and supporting investigate issues, Proactive collection to ensure...
Opis stanowiska: Analiza poprawności danych, warunków cenowych, Aktualizowanie danych klienta zgodnie z procedurami, Przygotowywanie raportów,wprowadzanie danych do systemu, Wsparcie obsługi procesów księgowych/master data, Rozwiązywanie bieżących problemów, Tworzenie formularzy,...
JOB DESCRIPTION: junior positions in accountancy with German: invoice processing in financial system, support accountants in day to day business objectives, junior positions in customer service with German: daily contact with German clients, both phone and e-mail, solving problems, cooperating with...
Your responsibilities: Monthly stock sheet control, monthly declaration, consolidation, KPI, invoice declarations; Pre-alert sending for import in different countries; creating Purchase Orders & Goods Receipts in the system. Enter inbound items in the system and compile data from invoices; Compare...