Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Szukasz nowych wyzwań w świecie finansowo-księgowym? Wyróżniasz się umysłem analitycznym i znajomością języków obcych?
Zaaplikuj i już dziś otwórz się na nową przygodę zawodową!
Obecnie dla naszego Klientów - ekspertów branży SSC/BPO, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:
Księgowa/-y Księgi Głównej (GL Accountant)
Księgowa / Księgowy Księgi Głównej (GL Accountant)
Miejsce pracy: Łódź
GL Poznań - Księgowa/-y Księgi Głównej (GL Accountant)
Wyzwania czekające na Kandydata:
- Wykonywanie czynności zamknięć okresów księgowych
- Księgowanie transakcji bankowych
- Udział w sporządzaniu dokumentów bilansowych, sprawozdań finansowych i statystycznych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Sporządzanie analiz i raportów
- Współpraca z audytorami
- Utrzymywanie relacji z klientem
- Współpraca z zespołem oraz innymi działami firmy
Profil Kandydata:
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów / księgowości
- Doświadczenie w pracy w dziale księgi głównej
- Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość dodatkowych języków obcych będzie atutem)
- Znajomość MS Office
- Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
- Zorientowanie na klienta oraz pracę zespołową
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Dlaczego warto aplikować?
- Interesująca i samodzielna praca w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej
- Szeroki pakiet treningów i szkoleń
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów
- Pozytywna atmosfera pracy