specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
976 dni
Zadania na stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków dla zespołu ok.100 osób, sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,...
Obowiązki: optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie...
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;
optymalizacja stron internetowych zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google; sprawdzanie, analiza i raportowanie pod kątem pozycjonowania; branie udziału w planowaniu strategii prac pozycjonerskich; monitorowanie wytycznych Google w kontekście efektywności działań SEO; budowanie systemu linków;