Opis stanowiska: umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie, organizacja konferencji, bankietów, imprez plenerowych, wesel i pozostałych przyjęć okolicznościowych, koordynacja imprez organizowanych w hotelu, dbanie o dobry wizerunek hotelu, umiejętność pracy pod...
Osoba zatrudniona na stanowisku Głównego Księgowego będzie odpowiedzialna za: Nadzór i koordynację działu księgowości Spółki, Kształtowanie polityki rachunkowości, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów wymaganych przepisami prawa,...
Do głównych obowiązków Zastępcy Kierownika Recepcji należeć będzie: nadzorowanie i kontrolowanie pracy recepcji zgodnie z procedurami hotelowymi; zarządzanie sprzedażą pokoi hotelowych w systemach rezerwacyjnych przy udziale Kierownika Pionu Hotelowego; dbałość o zachowanie...
Opis stanowiska sprzedaż usług hotelu, pozyskiwanie kontrahentów firmowych, rozpoznanie i analiza potrzeb klienta celem dopasowania produktu, realizacja planów sprzedażowych, budowanie i utrzymanie długotrwałych i dobrych relacji z klientem, dbanie o dobry wizerunek hotelu.
Opis stanowiska bezpośrednia obsługa Gości hotelowych; wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych; dbałość o wysoki standard obsługi Gości;
Opis stanowiska bezpośrednia obsługa Gości hotelowych; wystawianie dokumentów sprzedaży; przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych; dbałość o wysoki standard obsługi Gości;