CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Zakres obowiązków: Wsparcie Dyrektora Działu w realizacji zadań jn. Zapewnienie technicznego utrzymania nieruchomości; Zarządzanie zespołem pracowników - koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń; Organizowanie bieżącej eksploatacji, konserwacji, napraw oraz realizacji zgłoszeń...
MAIN RESPONSIBILITIES: Plans and coordinates the initiation of research study protocol in the country / region, and the establishment of operating policies and procedures; Recruits and establishes contacts with the external partners, researchers and/or third parties; Coordinates and supports...
Opis stanowiska: weryfikacja przedmiarów pod kątem poprawności obliczeniowej, zakresu prac, prognozowanego zużycia materiałów; analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych rozwiązań robót oraz materiałów; kontrola terminowości wykonywania przedmiarów w...
Twój zakres obowiązków: nadzorowanie wszystkich działań związanych z zarządzaniem biurowcem klasy A zlokalizowanym w centrum Warszawy, budowanie strategii dla przydzielonego portfela biurowego w celu zabezpieczenia założeń biznesowych inwestorów, umacnianie pozycji firmy na rynku w...
Zakres obowiązków: Koordynacja sporządzania jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych Spółki i Grupy przygotowywanych zgodnie z UoR oraz MSSF; Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych/kwartalnych pakietów konsolidacyjnych i sprawozdawczych; Nadzór nad przygotowywanie...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator kontrakt B2B
1113 dni
Zakres obowiązków: nadzór nad prowadzeniem pełnych ksiąg handlowych grupy spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych dla kilku Spółek z Grupy Cavatina sporządzanie kwartalnych pakietów...
Twój zakres obowiązków świadczenie pomocy administracyjnej oraz aktywne wsparcie Działu Księgowości w bieżącej pracy, dekretacja i księgowanie faktur i wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, kontakt z kontrahentami, skanowanie i opisywanie faktur,...
Zakres obowiązków nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych; koordynacja prac podwykonawców branży elektrycznej i słaboprądowych; opiniowanie projektów budowlanych i analiza dokumentacji wykonawczej;...
Opis stanowiska: weryfikacja przedmiarów pod kątem poprawności obliczeniowej, zakresu prac, prognozowanego zużycia materiałów; analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych rozwiązań robót oraz materiałów; kontrola terminowości wykonywania przedmiarów w...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy robót, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów robót i rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1114 dni
Twój zakres obowiązków weryfikacja umów podwykonawczych pod kątem formalno-prawnym, ceny i zgodności z budżetem, analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, prognozowanie przepływów gotówkowych dla realizowanych inwestycji, bieżąca,...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy robót, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów robót i rozliczeń,...
Opis stanowiska: weryfikacja przedmiarów pod kątem poprawności obliczeniowej, zakresu prac, prognozowanego zużycia materiałów; analiza poszczególnych zakresów prac pod kątem wyboru korzystnych rozwiązań robót oraz materiałów; kontrola terminowości wykonywania przedmiarów w...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy robót, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów robót i rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1114 dni
Twój zakres obowiązków weryfikacja umów podwykonawczych pod kątem formalno-prawnym, ceny i zgodności z budżetem, analizowanie przygotowanego budżetu pod kątem wykonalności i przyjętych założeń, prognozowanie przepływów gotówkowych dla realizowanych inwestycji, bieżąca,...