CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Twój zakres obowiązków Realizacja polityki zakupowej Firmy; Realizacja postępowań zakupowych (pozyskiwanie ofert, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów) Budowanie relacji z kluczowymi dostawcami; Przygotowywanie analiz i rozliczeń zakupionych materiałów; Działania optymalizacyjne;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1085 dni
Opis stanowiska: pozyskiwanie i aktualizacja informacji kosztów materiałów i robocizny w Polsce i w UE, ocena wartości budżetów, przedmiarowanie, szacowanie zużycia, tworzenie budżetów, kontrola przepływów kosztów, prognozowanie przepływów gotówkowych dla realizowanych inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1085 dni
Opis stanowiska: bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu, Project Managerem i Kierownikiem Budowy; poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót; przygotowywanie umów o roboty budowlane na podstawie dokumentacji wykonawczej i przedmiarów; przygotowywanie harmonogramów...
Opis stanowiska: bezpośredni nadzór nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy robót, bezpośredni nadzór nad podwykonawcami, koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów robót i rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1085 dni
Opis stanowiska: bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu, Project Managerem i Kierownikiem Budowy; poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót; przygotowywanie umów o roboty budowlane na podstawie dokumentacji wykonawczej i przedmiarów; przygotowywanie harmonogramów...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1085 dni
Opis stanowiska: pozyskiwanie i aktualizacja informacji kosztów materiałów i robocizny w Polsce i w UE, ocena wartości budżetów, przedmiarowanie, szacowanie zużycia, tworzenie budżetów, kontrola przepływów kosztów, prognozowanie przepływów gotówkowych dla realizowanych inwestycji,...
Twój zakres obowiązków: Jeśli jesteś energiczny, lubisz kontakt z ludźmi, również telefoniczny; znasz komunikatywnie język angielski, masz lub chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży – to ta praca jest dla Ciebie. aktywne pozyskiwanie najemców, utrzymywanie odpowiednich relacji z...
Opis stanowiska: wsparcie i współpraca z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem Budowy, poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót i dostawców materiałów, sporządzanie umów wykonawczych oraz zamówień materiałów, sprawdzanie postępów zgodnie z harmonogramem robót, nadzór...
Opis stanowiska: wsparcie i współpraca z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem Budowy, poszukiwanie wykonawców na poszczególne zakresy robót i dostawców materiałów, sporządzanie umów wykonawczych oraz zamówień materiałów, sprawdzanie postępów zgodnie z harmonogramem robót, nadzór...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1093 dni
Twój zakres obowiązków weryfikacja umów wykonawczych zgodnie ze standardami działu; analiza cen jednostkowych i zgodności z przedmiarem; pomoc w przygotowaniu zestawień; wsparcie w kontroli realizacji budżetu;
Opis stanowiska: bezpośrednia współpraca z Zarządem; czynna koordynacja projektów związanych z prowadzoną działalnością; aktywna współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa; pozyskiwanie informacji i dbanie o ich prawidłowy przepływ; czuwanie nad przestrzeganiem terminów;...
Twój zakres obowiązków świadczenie pomocy administracyjnej oraz aktywne wsparcie Działu Księgowości w bieżącej pracy, dekretacja i księgowanie faktur i wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, kontakt z kontrahentami, skanowanie i opisywanie faktur,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1102 dni
Opis stanowiska: Analiza optymalności i efektywności kosztowej przyjętych rozwiązań na etapie planowania oraz realizacji inwestycji Grupy, Opracowanie i wdrożenie systemu kontroli pozwalającego na identyfikację potencjalnych nieefektywności na możliwie najwcześniejszym etapie planowania i...