NES Fircroft jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. Ponad 2000 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w ponad 45 krajach, z 85 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
Zakres zadań: Prowadzenie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z wymaganiami kontraktu, specyfikacją techniczną. Kierowanie pracą brygad roboczych. Analiza oraz weryfikacja dokumentacji techniczno – kosztorysowej. Organizowanie pracy podwykonawców na budowie. Współpraca z...
Opis obowiązków: Kierowanie realizacją inwestycji w zakresie robót instalacyjnych włączając prowadzenie dokumentacji budowy i koordynację prac podwykonawców, Wsparcie działu ofert, Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów na potrzeby przygotowania ofert i wycen, Opracowanie, koordynacja i...
Opis obowiązków: Praca jako niezależny projektant instalacji sanitarnych i wsparcie zespołu przygotowującego oferty, Przygotowanie dokumentacji projektowej - wykonawczej, przetargowej, powykonawczej i koncepcyjnej, w tym przygotowanie opisów, rysunków, obliczeń, zestawień, specyfikacji i...
Obowiązki i odpowiedzialności: Organizacja pracy na poszczególnych działach produkcyjnych umożliwiająca zachowanie terminów; Sporządzanie kalkulacji przed i powykonawczych poszczególnych produktów; Ocena pod względem technicznym i funkcjonalnym oraz dobór technologii i procesu...
Job specification: Participates in the organization of the entire production process (for which he is responsible), taking into account the size of the order and its structure, raw material properties, technical equipment and production capacity of the plant as well as qualifications of the crew,...
Zakres obowiązków: Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie kierowanie Wydziałem w zakresie m.in.: Organizowania i kierowania podległym zespołem i realizowanymi przez niego zadaniami, Tworzenia i realizacji polityki zakupowej spółki, Opracowywania, wprowadzania i realizacji...
Zakres obowiązków: Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie kierowanie Wydziałem w zakresie m.in.: Opracowanie i wdrażanie strategii zakupowej w ramach przydzielonych kategorii, Planowanie i analizowanie asortymentu danej kategorii, Odpowiedzialność za przydzieloną...
ZADANIA: koordynacja wszystkich aspektów administracji kontraktowej, w tym reagowanie na i śledzenie roszczeń; podstawowa analiza i interpretacja umów, kierowanie do członków zespołu w celu obsługi, archiwizowania i utrzymywania poufności wszystkich materiałów roboczych. negocjowanie oraz...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Organizację i prowadzenie całości procesu obsługi gwarancyjnej powierzonych kontraktów; Prowadzenie przeglądu obiektów; Prowadzenie rejestru usterek i zgłoszeń; Udział w przeglądach obiektów oraz nadzór nad podwykonawcami...
Opis stanowiska: Nadzór i koordynacja nad projektami budowlanymi na terenie całej Polski dla kluczowych klientów w sektorze spożywczym, budynków przemysłowych oraz automotive. Udział w tworzeniu budżetów oraz planów i harmonogramów realizacji inwestycji, planowanie zasobów na projektach....
Zakres zadań: Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, w tym rozliczanie z nim robót, Zlecanie robót podwykonawcom, Wykonywanie robot budowlanych zgodnie z przyjetym budżetem,...