Osoba na stanowisku Kierownika Działu Sprzedaży będzie odpowiedzialna za: Realizację założonych celów sprzedażowych Zarządzanie zespołem - planowanie i organizację jego pracy, dbanie o jego rozwój, okresowe ocenianie i stałe motywowanie Prowadzenie rekrutacji na podległe stanowiska...
Oferujemy pracę w zespole zdolnych i zmotywowanych osób, w nowatorskim projekcie tworzącym nową koncepcję partnerstwa na rynku i zmieniającym rynek. Będziesz pracować w innowacyjnej firmie, która jest w Polsce prekursorem zmian technologicznych w obszarze automatyzacji i optymalizacji...
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg handlowych powierzonych Klientów, pod nadzorem głównej księgowej; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Udział w rozliczaniu podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów; Udział w przygotowywaniu raportów,...
Do obowiązków Recepcjonistki będzie należało: obsługa administracyjna recepcji; obsługa centrali telefonicznej (również w języku angielskim); obsługa recepcyjna gości; organizacja i obsługa spotkań; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpracę z firmami...
księgowanie dokumentów wprowadzonych przez asystentki, kontrola wyliczania podatku, usługi dodatkowe, zamkniecie miesiąca, zamknięcie roku; porady księgowe dla Klientów (po dodatkowych szkoleniach) delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania, koordynacja prac zespołu, zwiększanie...
Prowadzenie ksiąg handlowych powierzonych Klientów; Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Rozliczanie podatków (VAT, CIT) oraz sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów; Przygotowywanie raportów, sprawozdań finansowych, miesięcznych bilansów, rachunków wyników;...
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, kwalifikacja merytoryczna dokumentów do kategorii podatkowych, kontakt z Klientem, archiwizacja dokumentacji księgowej, raportowanie pracy przy użyciu specjalistycznych narzędzi, zlecone prace biurowe.
księgowanie dokumentów wprowadzonych przez asystentki, kontrola wyliczania podatku, usługi dodatkowe, zamkniecie miesiąca, zamknięcie roku, porady księgowe dla Klientów (po dodatkowych szkoleniach), delegowanie zadań i rozliczanie ich wykonania, koordynacja prac zespołu, zwiększanie...
Kompleksowe prowadzenie ksiąg powierzonych przez Klientów (pełna księgowość-Księga Handlowa) Komunikacja z Urzędami; Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów; Sporządzanie sprawozdań finansowych; Komunikacja z Klientem;
Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; Znajomość języka angielskiego; Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i PDOF; Wysokie umiejętności komunikacyjne; Atutem będzie doświadczenie w biurach rachunkowych lub firmach outsourcingowych.
Księgowanie faktur kosztowych, zakupu, sprzedaży, listy płac, RMK i WB; Uzgadnianie rozrachunków; Rozliczanie transakcji zagranicznych; Przygotowanie zestawień i informacji do Sprawozdań Finansowych;
Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; Znajomość języka hiszpańskiego i/lub angielskiego; Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i PDOF, Wysokie umiejętności komunikacyjne; Atutem będzie doświadczenie w biurach rachunkowych lub firmach...