od 51 do 250 prac.
Medycyna, Farmacja i Służba zdrowia
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
kształtowanie i realizowanie polityki kadrowo-płacowej zgodnie ze strategią i celami firmy, obsługa kadrowo-płacowa ponad 300 pracowników, naliczanie wynagrodzeń, kontrola terminowości wypłat, opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących przyjętych w organizacji zasad zatrudniania i...
Realizacja procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych, sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego świadczenia usług medycznych, prowadzenie gospodarki magazynowej. Odpowiedzialność za terminowe przeprowadzanie przeglądów okresowych sprzętu i infrastruktury technicznej,...
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Bieżące księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych, raportów kasowych, dokumentów prostych. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont...
Organizacja i zapewnienie działalności oraz sprawności pracy Centrum Medycznego. Tworzenie, nadzór i aktualizacja procesów medycznych. Prowadzenie działań przyczyniających się do stałego wzrostu sprzedaży świadczonych usług oraz nadzór nad wdrażaniem nowych produktów. Nadzór nad...
obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) zgodnie z przepisami Prawa Pracy, samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac z tytułu um. o pracę oraz umów cywilnoprawnych,...
Sporządzanie okresowych raportów biznesowych i prezentacji, Tworzenie analiz finansowych, analiz rentowności i narzędzi kalkulacyjnych, Wspieranie procesów budżetowania i prognozowania wyników, Kontrola realizacji budżetów i ich odchyleń, Wsparcie w zakresie prowadzenia pełnej...
tworzenie oraz wdrażanie polityki personalnej zgodnie ze strategią i celami firmy, m. in. rozwoju kadr, motywacyjnego systemu wynagrodzeń, koordynacja pracy zespołu (2-3 osoby) zarówno w obszarze miękkiego HR jak i obszarze kadrowo-płacowym (ponad 300 pracowników), zapewnienie i rozwijanie...
Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarczym zarządzaniem i administrowaniem budynkami i lokalami. Całościowa realizacja procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych oraz zakupów inwestycyjnych, wyposażenia i sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego świadczenia...
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz podatkowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Bieżące księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych, raportów kasowych, dokumentów prostych. Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont...
Odpowiedzialność za planowanie inicjatyw (akcji sprzedażowych, promocji, eventów) oraz innych działań proklienckich oraz realizację i monitoring wyznaczonych celów budżetowych centrum medycznego; Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i świadczonych usług w centrum medycznym; Nadzór i...
Monitorowanie potrzeb kadrowych Centrów Medycznych, Rekrutacja personelu (w tym poszukiwania bezpośrednie), Budowa rekrutacyjnej bazy danych, Monitorowanie procesu zatrudniania pracowników, Aktywny współudział w budowie systemu motywacyjnego i premiowego oraz systemu oceny pracowników,...
koordynowanie pracą podległego zespołu; nadzór nad dokumentacją medyczną, nad prawidłowością i terminowością rozliczeń personelu medycznego i administracyjnego; udział w tworzeniu procedur; monitorowanie jakości obsługi pacjenta; przygotowywanie, wdrożenie oraz koordynowanie...
zarządzenie siecią i jej eksploatacja zgodnie z założeniami techniczno-ekonomicznymi, przygotowywanie planu budżetowego i jego realizacja, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie korzystania z sieci, a w szczególności informowanie o dostępnych usługach i ich możliwościach, szkolenie...
Monitorowanie i analiza raportów sprzedażowych; Opracowywanie ofert handlowych dla działu handlowego; Dostarczanie raportów, analiz na potrzeby zarządu; Tworzenie i analiza opłacalności poszczególnych inwestycji; Udział w tworzeniu planów sprzedażowych i zarządzanie budżetem działu;...
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i partnerów medycznych; Przygotowywanie ofert handlowych i zarządzanie sprzedażą; Realizacja celów sprzedażowych; Promowanie produktów i reprezentowanie firmy w kontaktach z partnerami; Wsparcie w prowadzeniu inicjatyw sprzedażowych we współpracy...