Ogłoszenie numer: 1833114, z dnia 2017-11-07
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie. Centrum Medyczne Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator działu personalnego
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa (Ursynów)
Opis stanowiska
- tworzenie oraz wdrażanie polityki personalnej zgodnie ze strategią i celami firmy, m. in. rozwoju kadr, motywacyjnego systemu wynagrodzeń,
- koordynacja pracy zespołu (2-3 osoby) zarówno w obszarze miękkiego HR jak i obszarze kadrowo-płacowym (ponad 300 pracowników),
- zapewnienie i rozwijanie nowoczesnych narzędzi HR, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz procesami i normami firmy w tym m. in. system ocen pracowniczych, KPI, współudział w tworzeniu budżetu działu i budżetu wynagrodzeń firmy,
- przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu kadrowo-płacowego na potrzeby Zarządu,
- diagnozowanie obszarów wymagających udoskonaleń z zakresu ZZL, zarządzanie zmianą
- tworzenie procedur i regulaminów z zakresu HR,
- udział w porozumieniu z innymi działami Corten Medic w kontraktowaniu świadczeń z NFZ, znajomość i nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa obowiązujących z tym zakresie,
- bieżące doradztwo i wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej z zakresu obowiązujących regulacji prawa pracy,
- kreowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe na kierunkach: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, administracja i inne pokrewne, mające zastosowanie na w/w stanowisku pracy,
- minimum 3-letnie doświadczenie specjalistyczne w obszarze kadr i płac oraz miękkiego HR, (mile widziane doświadczenie w podmiocie leczniczym)
- znajomość nowoczesnych narzędzi HR, ze szczególnym uwzględnieniem oceny i rozwoju pracowników, motywowania,
- praktyczna i ugruntowana wiedza z zakresu aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zagadnień płacowych, podatkowych i benefitów pracowniczych, budowania planów działu HR,
- bardzo dobra znajomość MS Office(w szczególności Excel), programów kadrowo-płacowych,
- mile widziana znajomość przepisów prawa z zakresu działalności podmiotów leczniczych,
- umiejętność budowania relacji wewnątrz firmowych opartych na zaufaniu i profesjonalizmie,
- bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość, odpowiedzialność, charyzma, odwaga, asertywność oraz umiejętność argumentowania.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- współudział w realizacji projektów strategicznych firmy,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- miłą atmosferę oraz wsparcie kolegów i koleżanek z zespołu.
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wygodną lokalizację – blisko stacji metro Stokłosy.